3

پروژه ایمن سازی تأسیسات ذخیره و بارگیری مایعات گازی ژوراسیک در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد

  • کد خبر : 17182
  • 31 خرداد 1402 - 20:48
پروژه ایمن سازی تأسیسات ذخیره و بارگیری مایعات گازی ژوراسیک در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد
آیین افتتاح و بهره برداری رسمی از تأسیسات ذخیره سازی و بارگیری مایعات مخزن گازی ژوراسیک در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آیین افتتاحیه این پروژه با حضور داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان   محمدرضا نادری رییس HSE شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب – علیرضا هیهاوند مدیرعامل، مدیر امور فنی، روسای HSE، روابط عمومی، حراست ، بهره برداری و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این آیین طی سخنانی با اشاره به اهمیت انجام این پروژه گفت: مخزن گازی ژوراسیک که تأمین کننده عمده خوراک پتروشیمی رازی ماهشهر می باشد یکی از پیچیده ترین مخازن گازی جهان از نظر حجم هیدروژن سولفوره می باشد .

مهندس علیرضا هیهاوند افزود: پروژه ای که امروز شاهد به ثمر آن هستیم با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طراحی و احداث گردیده است .

وی افزود : با انجام این پروژه، مایعات گازی مخزن ژوراسیک پس از جمع آوری توسط یک سیستم توزین با ظرفیت ۱۰ تُن در روز در تانکرهای نفت کش بارگیری و به مبادی مربوطه ارسال تا به ارزش افزوده ای برای کشور عزیزمان مبدل گردد .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی  / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.