3
با حضور رییس H.S.E شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انجام شد؛

بررسی مشکلات و چالش های حوزه H.S.E شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17185
  • 31 خرداد 1402 - 20:51
بررسی مشکلات و چالش های حوزه H.S.E شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
جلسه بررسی مشکلات و چالش های حوزه H.S.E شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور رییس H.S.E و پدافند غیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه صبح امروز با حضور محمدرضا نادری رییس بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،علیرضا هیهاوند مدیرعامل،فرید غلامی رییس بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل و قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد .

در این جلسه ضمن تشریح گوشه ای از فعالیت ها و اقدامات گسترده H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه توسط فرید غلامی حموله بیان گردید .

وی ضمن تقدیر از مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در توجه به این حوزه، به گستردگی پهنه عملیاتی این شرکت اشاره کرد و کمبود شدید نیروی انسانی و خودرویی را مهمترین چالش این اداره مهم برشمرد .

رییس بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت : مشکلات و چالش های پیش روی این حوزه ی مهم همگی احصا و دسته بندی گردیده و با رهنمود مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همکاری مدیریت های مختلف شرکت از جمله مهندسی ساختار، گام های بلندی در این زمینه برداشته و نتایج خوبی حاصل خواهد شد .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی  / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.