تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ 12 ذو الحجة 1445 Tuesday, 18 June , 2024
0

جزئیات ترور پدر شوهر زینب سلیمانی / هاشم صفی الدین کیست؟

  • کد خبر : 22400
  • 25 خرداد 1403 - 18:42
جزئیات ترور پدر شوهر زینب سلیمانی /  هاشم صفی الدین کیست؟
برخی منابع عربی گفته اند هاشم صفی الدین رئیس اجرایی حزب‌الله و نفر دوم این گروه لبنانی در حمله پهپادی اسرائیل در منطقه جناتا شهید شده است.

به گزارش حاشیه خبر،رسانه‌های عربی گزارش‌های متناقضی درباره شهادت هاشم صفی‌الدین از فرماندهان ارشد حزب‌الله و پدر شوهر زنیب سلیمانی منتشر کرده‌اند.

شبکه خبری القاهره در گزارشی می‌گوید هاشم صفی‌الدین رئیس اجرایی حزب‌الله و نفر دوم این گروه لبنانی در حمله پهپادی اسرائیل در منطقه جناتا شهید شده است. بر اساس این گزارش صفی‌الدین در پی حملات اسرائیل به یک ساختمان سه طبقه جان خود را از دست داده است. سایر رسانه‌های مصری هم چنین خبری را تایید کرده‌اند.

برخی منابع عربی گفته اند هاشم صفی الدین رئیس اجرایی حزب‌الله و نفر دوم این گروه لبنانی در حمله پهپادی اسرائیل در منطقه جناتا شهید شده است.

با این حال هنوز حزب‌الله لبنان چنین خبری را تایید نکرده است. رضا صفی الدین  پسر هاشم، همسر زینب سلیمانی، دختر سردار قاسم سلیمانی است.

بر اساس گزارش، تعداد کشته‌شدگان این حمله ۲ نفر بوده و تعداد نامشخصی هم مجروح شده‌اند. برخی رسانه‌ها شمار مجروحان این حمله را ۱۴ نفر ذکر کرده‌اند. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مدعی شده‌اند که هاشم صفی‌الدین در این حمله کشته نشده و جان سالم به در برده است.

خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی، ایرنا هم در گزارشی نوشته است که اخبار ضد و نقضیض از «شهادت» هاشم صفی‌الدین حکایت دارد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.