تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
1
با حضور استاندار فارس؛

نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 23022
  • 19 تیر 1403 - 7:57
نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز برگزار شد
نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر از فارس، رییس دانشگاه در این نشست با اشاره به اقدامات و دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری طی دو سال گذشته، گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت، نمونه ای از مهمترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به آغاز به کار ساخت ساختمان جدید این پارک در پردیس شهید دوران دانشگاه و تاکید بر ضرورت افزایش فضای فیزیکی و زیر ساختی آن، توضیح داد: این پارک که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد، چندین شرکت تولیدی در آن مستقر و ظرفیت برای پذیرش دیگر شرکت ها نیز تکمیل شده است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس اضافه کرد: از زمان آغاز به کار پارک علم و فناوری سلامت، با هدف همکاری و تعامل هرچه بیشتر از زیست بوم های مشترک فناوری در استان و خارج از استان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بازدید و نشست مشترکی نیز میان پارک های مستقر در استان، برگزار شده است.

رییس پارک علم و فناوری سلامت شیراز و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این نشست عنوان کرد: در نشست های برگزار شده میان پارک های مستقر در استان، اختصاص ردیف بودجه مستقل، اختصاص بودجه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، حضور رییس پارک در شورای برنامه ریزی استان و اختصاص زمین در منطقه ویژه اقتصادی به شرکت های سلامت محور بررسی شده است.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» در خصوص نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز افزود: همچنین با دستور استاندار فارس مقرر شد برای توسعه بیشتر فناوری سلامت، بخشی از زمین های حوزه فناوری استان به پارک علم و فناوری سلامت شیراز اختصاص یابد.

نشست پارک علم و فناوری سلامت شیراز با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس و معاونان پارک علم و فناوری سلامت شیراز در دفتر استاندار فارس برگزار شد

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=23022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.