0
گفتگو: حدیث کریمی

برنامه های مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در حوزه حمایت از بانوان کارآفرین

  • کد خبر : 24847
  • 27 مهر 1403 - 14:57
برنامه های مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در حوزه حمایت از بانوان کارآفرین

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان درباره برنامه ها و عملکرد خود در حوزه حمایت از بانوان کارآفرین در گفت و گو با خبرنگار ما توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش حاشیه خبر مراد اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم در باره عمده ترین مشاغلی که تاکنون فعال شده اند گفت: مشاغل خانگی شامل […]

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان درباره برنامه ها و عملکرد خود در حوزه حمایت از بانوان کارآفرین در گفت و گو با خبرنگار ما توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش حاشیه خبر مراد اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم در باره عمده ترین مشاغلی که تاکنون فعال شده اند گفت: مشاغل خانگی شامل فعالیت های امور تولیدات دامی (پرورش بلدرچین ، مرغ بومی گاوشیری
زنبور عسل ) امور تولیدات گیاهی و کشاورزی شامل ( فراوری و بسته بندی سبزیجات خشک کردن (
فراوری محصولات زعفران ، بسته بندی و عرضه قارچ خوراکی ، بسته بندی گیاهان دارویی، صنایع دستی شامل فرش دستباف، قالیبافی ، کپوبافی، ملیله دوزی ، چو قابافی، عبابافی ، پوشاک) از جمله مشاغلی هستند که به صورت فعال در حال کار می باشند.

وی در باره حمایت دولت از بانوان کارافرین افزود: واگذاری تسهیلات روستایی و عشایری از طریق صندوق کارآفرینی امید، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت استان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، تسهیلات دهه شصتی ها مربوط به اشتغال، تسهیلات کارآفرینی بانک رسالت از موارد حمایتی دولت از بانوان بوده است.

وی درباره بانوان سرپرست خانواری که موفقیت های مختلفی داشته اند نیز اظهار داشت: بانوان سرپرستی که در حوزه کسب وکار، اشتغال و کار آفرینی صاحب ایده و طرح بودند همچنین بانوان سرپرستی که فرزند نخبه ورزشی و عقیلی و قاریان قرآنی موفق به کسب مقام و ارتقا رتبه شده اند در میان بانوان سرپرست خانوار وجود دارند.

مراداسکندری درباره برنامه های خود در استانداری برای رفع موانع از کار آفرین بانوان نیز اینگونه توضیح داد: برگزاری برنامه های از جمله برپایی کار گاه های آموزشی در راستای کسب و کار و برند سازی) نشست های هم اندیشی و هم فکری در حوزه های پوشاک و منایع دستی برپایی نمایشگاه های کار آفرینی و صنایع دستی در استان و معرفی آنان به تهران برای شرکت در نمایشگاه ها، پیگیری و راه اندازی بازارچه های فصلی و دائمی در استان، اعطای تسهیلات کار آفرینی و اشتغال انعقاد تفاهم نامه با دستگاها در راستای اشتغال و آموزش کسب و کار.

#جشنواره_رسانه_ای_حریم_رسالت

#رویداد_رسانه_ای_طنین
#طنین_خوزستان
#شهید_احمد_غدیریان

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=24847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.