به گزارش پایگاه خبری حاشیه خبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری در جریان این ملاقات عمومی، شهروندان دغدغهها و مشکلات خود را در حوزههای مختلف شهری مطرح کردند و موارد ارائهشده برای پیگیری و اقدام به واحدهای مربوطه ارجاع شد. برگزاری این دیدار در روزهای نخست آغاز مسئولیت سرپرست جدید شهرداری، بیانگر رویکرد مدیریت شهری در توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان است.
رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در حاشیه این دیدار اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و شنیدن بیواسطه مسائل و خواستههای مردم از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری است. اعتقاد داریم بسیاری از مشکلات و مطالبات شهروندان از طریق گفتوگوی مستقیم و پیگیری مستمر قابل حل و فصل خواهد بود.
وی افزود: شهرداری متعلق به مردم است و ارتباط نزدیک با شهروندان نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی دارد. تلاش خواهیم کرد ملاقاتهای عمومی بهصورت مستمر برگزار شود تا زمینه رسیدگی هرچه بهتر به درخواستها و مشکلات شهروندان فراهم شود.
























