2
در یک اقدام ارزنده و قابل ستایش در جهت تکریم ارباب رجوع؛

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان به دور از تشریفات اداری میز خدمت به مردم را در حیاط دادسرا مستقر کرد

  • کد خبر : 7702
  • 29 فروردین 1401 - 21:01
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان به دور از تشریفات  اداری میز خدمت به مردم را در حیاط دادسرا مستقر کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با حضور در حیاط دادسرای عمومی شهرستان و استقرار میز خدمت ، پذیرای مراجعه کنندگان بود و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

دکتر رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در یک اقدام ارزنده و به دور از تشریفات اداری و به منظور تسریع در حل مشکلات قضایی مراجعه کنندگان ، طی ملاقات مردمی با شهروندان و مراجعه کنندگان  درخواست های حقوقی و قضایی آنها را مورد رسیدگی قرار داد.

این اقدام بصورت دیدارهای چهره به چهره با متقاضیان و مطالعه پرونده های قضایی صورت گرفت و طی آن آقای دادستان دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست های آنان را صادر کرد.

از جمله درخواست های مراجعین در ملاقات مردمی با دادستان می توان به مواردی از قبیل کاهش اطاله دادرسی، احقاق حق، تسریع در رسیدگی قضایی اشاره نمود.

بن سعید دادستان شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از مهمترین دغدغه های دستگاه قضایی است افزود: در سند تحول دستگاه قضایی نیز بر اهمیت تکریم ارباب رجوع تأکید شده و امیدواریم تا این گونه اقدامات در برقراری هر چه بهتر عدالت در سطح جامعه و رضایتمندی شهروندان مثمرثمر باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=7702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.