شهرداری مسجدسلیمان

۲۷تیر
گزارش عملکرد هفتگی معاونت امور زیربنایی شهرداری در حوزه عمران شهری

گزارش عملکرد هفتگی معاونت امور زیربنایی شهرداری در حوزه عمران شهری

معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان با هدف بهسازی و ارتقاء زیرساخت‌های شهری، در هفته گذشته اقدامات گسترده‌ای را در حوزه عمران در نقاط مختلف شهر به اجرا درآورد.

۲۶تیر
توسط شهرداری مسجدسلیمان انجام شد؛ نصب تابلوهای ترافیکی در معابر مسجدسلیمان

توسط شهرداری مسجدسلیمان انجام شد؛ نصب تابلوهای ترافیکی در معابر مسجدسلیمان

به‌منظور ارتقاء ایمنی ترافیکی و ساماندهی عبور و مرور در معابر شهری، عملیات نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مناطق نمره چهل، هشت‌بنکله و دیگر نقاط شهری مسجدسلیمان آغاز شد.

۲۲تیر
پارک‌های ۱۱ هکتاری، گل نرگس و منطقه ریل‌وی در مسیر ساماندهی خدمات شهری

پارک‌های ۱۱ هکتاری، گل نرگس و منطقه ریل‌وی در مسیر ساماندهی خدمات شهری

به دستور مستقیم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، عزت‌الله بهرامی معاونت خدمات شهری شهرداری به همراه مدیران دوایر زیرمجموعه، از پارک های: ۱۱ هکتاری، گل نرگس و محدوده محله ریل‌وی بازدید میدانی به عمل آوردند.

۱۸تیر
تسریع در تکمیل بلوار دوم شهری با آغاز بتن‌ریزی پل مال‌کریم / پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه زیر نظر شهرداری مسجدسلیمان

تسریع در تکمیل بلوار دوم شهری با آغاز بتن‌ریزی پل مال‌کریم / پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه زیر نظر شهرداری مسجدسلیمان

عملیات بتن‌ریزی پل مال‌کُریم با هدف تسریع در روند اجرایی و تکمیل یکی از پروژه‌های کلیدی شهری آغاز شد.

۱۸تیر
تداوم ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیریت شهری / برگزاری ملاقات عمومی شهردار مسجدسلیمان

تداوم ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیریت شهری / برگزاری ملاقات عمومی شهردار مسجدسلیمان

ملاقات عمومی شهردار مسجدسلیمان با شهروندان با هدف رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی و تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری، در محل درب ورودی ساختمان شهرداری و دفتر شهردار برگزار شد.

۰۸تیر
تکریم مدیریت شهری مسجدسلیمان از مسئولان قضایی در هفته قوه قضائیه

تکریم مدیریت شهری مسجدسلیمان از مسئولان قضایی در هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با علی زلقی دادستان عمومی و انقلاب و حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

۲۲خرداد
محور پنج‌بنگله تا باشگاه مرکزی تحت پوشش آسفالت قرار گرفت

محور پنج‌بنگله تا باشگاه مرکزی تحت پوشش آسفالت قرار گرفت

در راستای اجرای طرح‌های بهسازی و روان‌سازی جریان ترافیک، عملیات آسفالت محور پنج‌بنگله به باشگاه مرکزی با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط واحد عمران شهرداری انجام شد.