شهرداری مسجدسلیمان

۲۵خرداد
دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.

۱۹خرداد
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.

۱۹خرداد
پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

پیگیری فرماندار مسجدسلیمان و اقدام میدانی شهرداری در لایروبی نی‌زارهای بیمارستان ۲۲ بهمن

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نی‌زارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیری‌های جاوید شیخ فرماندار خبر داد.

۱۹خرداد
پیگیری بی‌واسطه مطالبات شهروندان در ملاقات عمومی شهردار مسجدسلیمان

پیگیری بی‌واسطه مطالبات شهروندان در ملاقات عمومی شهردار مسجدسلیمان

در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، ملاقات عمومی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل شهرداری برگزار شد.

۱۹خرداد
عملیات لایروبی کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مسجدسلیمان در محور اصلی نفتک به ریل‌وی

عملیات لایروبی کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مسجدسلیمان در محور اصلی نفتک به ریل‌وی

محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، از انجام عملیات لایروبی کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در محور اصلی نفتک به ریل‌وی توسط معاونت امور فنی و زیربنایی( واحد عمران) خبر داد.

۱۸خرداد
پایان عملیات احداث پارک محله‌ای شهرک مهندسین مسجدسلیمان

پایان عملیات احداث پارک محله‌ای شهرک مهندسین مسجدسلیمان

عملیات احداث پارک محله‌ای در شهرک مهندسین مسجدسلیمان به پایان رسیده و این فضا اکنون آماده بهره‌برداری شهروندان است.

۱۸خرداد
تداوم نهضت بهسازی معابر شهری مسجدسلیمان؛ معابر منطقه کم برخوردار سی‌برنج آسفالت شد

تداوم نهضت بهسازی معابر شهری مسجدسلیمان؛ معابر منطقه کم برخوردار سی‌برنج آسفالت شد

در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان، عملیات آسفالت معابر منطقه سی‌برنج جنب فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) به اجرا درآمد.