رفع مشکلات شهرکهای ولیعصر و امام رضا(ع) در دستور کار مسئولان؛ تأکید بر همافزایی شهرداری و دستگاههای اجرایی
عملیات نخالهبرداری در کلگه، بیبیان و مالجونکی اجرا شد
تاریخ امتحانات یازدهمیها و دوازدهمیها تغییر نمیکند
چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیامرسانهای داخلی
بازار خودرو در بن بست انحصار/ رقابت مغفول ماند!
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفتوگو کردند.
شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیطزیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیطزیست شهری تأکید کرد.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نیزارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار خبر داد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، ملاقات عمومی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل شهرداری برگزار شد.
محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، از انجام عملیات لایروبی کانالهای جمعآوری آبهای سطحی در محور اصلی نفتک به ریلوی توسط معاونت امور فنی و زیربنایی( واحد عمران) خبر داد.
عملیات احداث پارک محلهای در شهرک مهندسین مسجدسلیمان به پایان رسیده و این فضا اکنون آماده بهرهبرداری شهروندان است.
در راستای ارتقای زیرساختهای شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان، عملیات آسفالت معابر منطقه سیبرنج جنب فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) به اجرا درآمد.