بازدید سرپرست شهرداری و فرماندار مسجدسلیمان از پروژه کاوشهای باستانشناسی «کلگه زرین»
انسداد ۱۴ خروجی فاضلاب به کارون با انعقاد تفاهم نامه آبفا و فولاد خوزستان
کاوشهای باستان شناسی تپه «کلگه زرین» مسجدسلیمان
مجوز حرفهای صادر شد؛۳ امتیاز برگشت، نفت مسجدسلیمان نفس تازه کشید
خودکشی مرد جوان مسجدسلیمانی در دریاچه کارون
در راستای بهبود سیمای شهری و ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان، عملیات نخالهبرداری و پاکسازی معابر در منطقه کلگه جنب موزه و همچنین منطقه سیبرنج جنب مسجد، توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان در حال اجرا است.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نیزارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار خبر داد.
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، ملاقات عمومی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل شهرداری برگزار شد.
محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، از انجام عملیات لایروبی کانالهای جمعآوری آبهای سطحی در محور اصلی نفتک به ریلوی توسط معاونت امور فنی و زیربنایی( واحد عمران) خبر داد.
عملیات احداث پارک محلهای در شهرک مهندسین مسجدسلیمان به پایان رسیده و این فضا اکنون آماده بهرهبرداری شهروندان است.
در راستای ارتقای زیرساختهای شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان، عملیات آسفالت معابر منطقه سیبرنج جنب فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) به اجرا درآمد.
در راستای ساماندهی منظر شهری، حفظ حقوق عمومی و جلوگیری از تصرف غیرمجاز معابر، طرح جمعآوری دکههای غیرمجاز در سطح شهر مسجدسلیمان با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و با تأکید شورای تأمین شهرستان به اجرا درآمد.