تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026

استمرار خدمت

01اکتبر
برگزاری معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان

برگزاری معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان

آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان با حضور محمد خسروی شهردار، علی قنبری و ابراهیم سرخمرد اعضای شورای اسلامی شهر، داریوش آلی ور مسئول بسیج ادارات شهرستان و فرشاد عیدیوندی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

30سپتامبر
آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار گردید.

30سپتامبر
ارتقای ایمنی معابر با اجرای لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در خیابان انصار و دره اشکفت

ارتقای ایمنی معابر با اجرای لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در خیابان انصار و دره اشکفت

عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های دفع آب‌های سطحی واقع در خیابان انصار و زیر پل دره اشکفت توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان انجام شد.

30سپتامبر
اجرای عملیات آسفالت بخشی از معابر منطقه چهاربیشه

اجرای عملیات آسفالت بخشی از معابر منطقه چهاربیشه

عملیات آسفالت بخشی از معابر منطقه چهاربیشه توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان اجرا شد.

30سپتامبر
آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان چهاربیشه به سرانجام رسید

آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان چهاربیشه به سرانجام رسید

عملیات آسفالت‌ محوطه بیرونی آرامستان بهشت‌زهرا چهاربیشه توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان (واحد عمران) به پایان رسید.

30سپتامبر
آغاز عملیات لایروبی کانال‌های منطقه هشت بنگله توسط شهرداری مسجدسلیمان

آغاز عملیات لایروبی کانال‌های منطقه هشت بنگله توسط شهرداری مسجدسلیمان

عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌های منطقه هشت بنگله، در مجاورت مسجد حضرت معصومه (س)، با هدف پیشگیری از آب‌گرفتگی و ارتقای سطح بهداشت محیط آغاز شد.

29سپتامبر
تقدیر شهردار و رئیس شورای شهر مسجدسلیمان از پرسنل سازمان آتش‌نشانی

تقدیر شهردار و رئیس شورای شهر مسجدسلیمان از پرسنل سازمان آتش‌نشانی

به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه محسن پیرعباسی رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شماره ۱، ۲ و ۳ این شهر بازدید کردند.