صرفه جویی

۲۰بهمن
مصرف روزانه انرژی در کشور معادل ۶ میلیون بشکه نفت است

مصرف روزانه انرژی در کشور معادل ۶ میلیون بشکه نفت است

کارشناس انرژی گفت: سیاستگذاری غلط در دهه‌های گذشته، مصرف انرژی در کشور را بالا برده است، به طوری ۱۰ درصد گاز دنیا در ایران تولید می‌شود، یعنی انرژی کم تولید نمی‌کنیم اما میزان مصرف انرژی در کشور معادل ۶ میلیون بشکه نفت در روز است.

۲۸آذر
افزایش ۱۸ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

افزایش ۱۸ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

نیروگاه رامین اهواز با تولید انرژی، نقش بسیار مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین کشور به ویژه در زمان‌های پیک مصرف ایفا می‌کند که در سال جاری با افزایش ۱۸ درصدی تولید برق توانسته در مسیر برنامه دولت سیزدهم در راستای رفع ناترازی تولید و مصرف برق در کشور گام بردارد.

۱۵آبان
راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در منابع سازمانی
با همت متخصصان شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت؛

راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در منابع سازمانی

عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه مخابراتی بی‌بیان با همت متخصصان جوان اداره مخابرات شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد.

۲۴فروردین
صرفه جویی ۳٫۵ میلیارد ریالی با استفاده از توانمندی کارکنان
در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد؛

صرفه جویی ۳٫۵ میلیارد ریالی با استفاده از توانمندی کارکنان

نصب لینک ارتباطی ایستگاه سرکُت شهنی در منطقه تلبزان با مرکز مخابراتی ولی عصر(عج) مسجدسلیمان با استفاده از توانمندی کارکنان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد .

۲۲تیر
صرفه جویی ۱۷۰ میلیارد ریالی  شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در ایمن سازی چاه گازی
مانع زدایی از تولید به همت نفتی ها

صرفه جویی ۱۷۰ میلیارد ریالی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در ایمن سازی چاه گازی

به همت كاركنان متخصص مديريت امور فني، مديريت عمليات و اداره HSE شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و همكاري واحد كنترل فوران چاهها و مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاههاي شركت ملّي مناطق نفتخيز جنوب، چاه گازي 298مسجدسليمان بدون حضور دکل حفاری ايمن سازی شد و ضمن صرفه جويي 170 ميليارد ريالي، باعث استمرار توليد 3000 بشكه نفت در روز گرديد.

۲۳خرداد
هر یک سانتیگراد افزایش دما، چقدر مصرف برق را بالا می‌برد؟

هر یک سانتیگراد افزایش دما، چقدر مصرف برق را بالا می‌برد؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: زمانی که دمای هوا بالا است، مصرف برق بالا می‌رود و این مساله، زمینه بروز حادثه روی تجهیزات شبکه ناشی از عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان را فراهم می‌آورد.