4
با همت متخصصان شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت؛

راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در منابع سازمانی

  • کد خبر : 19312
  • 15 آبان 1402 - 22:02
راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در منابع سازمانی
عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه مخابراتی بی‌بیان با همت متخصصان جوان اداره مخابرات شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد.

به گزارش  حاشیه خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت‌بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، رییس اداره مخابرات این شرکت ضمن اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام در پی لغو مجوز استفاده از لینک رادیویی ایستگاه‌شهنی-بی بیان به دستور سازمان تنظیم‌مقررات و‌ارتباطات کشور، همچنین قطع  ارتباط تلفنی اداره‌شیمیایی نفت،موزه نفت،باشگاه گلف و منازل سازمانی مستقر در منطقه بی بیان صورت پذیرفت.

مهندس ایرج باقری با اشاره به اینکه در پروژه طرح جامع مخابراتی نفت مسجدسلیمان،طرح نصب مرکز تلفن جدید و ایستگاه مخابراتی مایکروویو اختصاصی پیش بینی گردیده بود افزود: این طرح بنابه دلایلی اجرایی نگردید تا اداره مخابرات با استفاده از دانش و تجربه نیروهای متخصص خود به دنبال رفع این مشکل باشد.

وی ادامه داد: در این اقدام که با حمایت مهندس هیهاوند مدیرعامل و مهندس فتحی رییس فناوری‌اطلاعات و ارتباطات این شرکت و حُسن تعامل مهندس رضایی مدیر فناوری‌اطلاعات و‌ارتباطات و مهندس نظرزاده رییس فناوری ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همراه بود،عملیات راه اندازی ایستگاه همراه با نصب پروگرام و راه اندازی لینک ارتباطی مایکروویو با استفاده از تخصص و تعهد کارکنان جوان این اداره صورت پذیرفت که موجب صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی در بودجه گردید ضمن آنکه ظرفیت ارتباطی نیز از ۲E1 به ۱۶E1 ارتقاء یافت.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت:اجرای سیستم اتصال زمین(ارتینگ)-لدر کشی- نصب سینی و فیدر کابل-نصب سیستم تغذیه شارژر-نصب تابلو برق DC  تعمیر و سرویس مرکز تلفن ۲۰۰ شماره ای  تعمیر و سرویس اینورتر-نصب MDF دیواری،کابل اندازی و کانکشن به تعداد ۱۲۰۰ زوج از اقدامات انجام شده در این خصوص می باشد.

راه اندازی ایستگاه مخابراتی بی‌بیان در حالی انجام می‌شود که اداره مخابرات شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز‌مسجدسلیمان توانسته است لینک ارتباطی مایکروویو شهنی/ولی عصر(عج) که یکی از لینک‌های طرح جامع مخابراتی این شرکت به شمار می‌آید را با موفقیت و با تکیه بر دانش،تعهد و تخصص کارشناسان خود راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار دهد.

مجموع این اقدامات انجام شده کارشناسان و متخصصان جوان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان موجب صرفه جویی چندین میلیارد ریالی در بودجه و هزینه های این شرکت شده است.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.