مقام قهرمانی رقابتهای کشتی فرنگی نونهالان ایران به خوزستان رسید.
در مسابقه فینال، شهرداری مسجد سلیمان با غلبه بر نفت و گاز زاگرس جنوبی بهعنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر کُشتی فرنگی کشور دست یافت.
شهردار مسجدسلیمان از تاسیس آکادمی کشتی در این شهر خبر داد و گفت: این اقدام به توسعه و پیشرفت رشته کشتی شهرستان کمک میکند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: مربیگری تجربه سختی است، در حالی که فکر میکردم آسانتر باشد.
۹ کشتی گیر و ۲ مربی خوزستانی به اردوی تیمملی زیر ۲۳ سال و اوزان غیرالمپیکی در رده سنی بزرگسالان دعوت شدند.
رقابتهای لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور با پیروزی تیم شهرداری مسجد سلیمان و صدرنشینی این تیم در گروه دوم پیگیری شد.
شهردار مسجدسلیمان صعود پرافتخار تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان به دور نهایی مسابقات لیگ برتر کشور را تبریک گفت.