فرش گُل با موضوع «ایران قوی» در پارک ۱۱ هکتاری منطقه نفتک اجرا شد.
شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و بهار معنویت را به شهروندان این شهر تبریک گفت و بر ضرورت بهرهگیری از فرصتهای معنوی این ماه در مسیر تقویت همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی تأکید کرد.
نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری در صحن پارلمان شهری برگزار شد.
با حضور میدانی جاوید شیخ سرپرست فرمانداری ، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و بهرام زاده مسئول شرکت پخش فرآوردههای نفتی ،پمپ گاز CNG شهرداری وارد مدار خدمت رسانی شد.
شهرداری مسجدسلیمان تعرفه عوارض و بهای خدمات در سال ۱۴۰۵ را برای اطلاع عموم منتشر نمود.
عملیات احداث و نصب تابلوی ورودی شهر مسجدسلیمان از مسیر تمبی با هدف هویتبخشی به مبادی ورودی شهر، ساماندهی ورودیهای شهری، ایجاد حس تعلق، ارتقای هویت بصری و بهبود منظر شهری بهطور کامل به پایان رسید.
در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و با هدف بهبود وضعیت معابر شهری، عملیات اجرای آسفالت در کوی شهید غفاری ( منطقه ریلوی) پس از گذشت بیش از ۲۰ سال به مرحله اجرا درآمد.