نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری در صحن پارلمان شهری برگزار شد.
جاوید شیخ سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه محمد خسروی شهردار از روند پایانی 2 پروژه عمرانی شهرداری مسجسلیمان ( پروژه احداث پارک بانوان و پروژه احداث پل مالجونکی) بازدید میدانی بعمل آوردند.
با حضور میدانی جاوید شیخ سرپرست فرمانداری ، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و بهرام زاده مسئول شرکت پخش فرآوردههای نفتی ،پمپ گاز CNG شهرداری وارد مدار خدمت رسانی شد.
شهرداری مسجدسلیمان تعرفه عوارض و بهای خدمات در سال ۱۴۰۵ را برای اطلاع عموم منتشر نمود.
عملیات احداث و نصب تابلوی ورودی شهر مسجدسلیمان از مسیر تمبی با هدف هویتبخشی به مبادی ورودی شهر، ساماندهی ورودیهای شهری، ایجاد حس تعلق، ارتقای هویت بصری و بهبود منظر شهری بهطور کامل به پایان رسید.
در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و با هدف بهبود وضعیت معابر شهری، عملیات اجرای آسفالت در کوی شهید غفاری ( منطقه ریلوی) پس از گذشت بیش از ۲۰ سال به مرحله اجرا درآمد.
در راستای بهسازی معابر شهری و ارتقای ایمنی تردد، عملیات ترمیم و اجرای آسفالت نوار حفاری مسیر تپه شهدای گمنام نفتک با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) با موفقیت انجام شد.