مناطق نفتخیز جنوب

۱۹مهر
تقدیر مناطق نفتخیز جنوب از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو

تقدیر مناطق نفتخیز جنوب از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو

افتخارآفرینان خوزستانی در پارالمپیک توکیو از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مورد تجلیل قرار گرفتند.

۱۳مهر
سرپرست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب شد
با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

سرپرست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، علیرضا دانشی را به‌عنوان سرپرست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب کرد.

۲۷شهریور
دستور وزیر نفت برای تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان به‌منظور اجرای پروژه‌های خوزستان

دستور وزیر نفت برای تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان به‌منظور اجرای پروژه‌های خوزستان

وزیر نفت از تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های اجرایی خوزستان بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی و پرداخت آنها در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

۱۰شهریور
ظرفیت و توان تولید در مناطق نفتخیز جنوب با وجود تحریم‌ها افزایش یافت

ظرفیت و توان تولید در مناطق نفتخیز جنوب با وجود تحریم‌ها افزایش یافت

احمد محمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان کرد: دوره کنونی در صنعت نفت ایران به ویژه در سه سال گذشته، از سخت‌­ترین دوران این صنعت بوده است. وی با بیان اینکه تحریم­‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا همچنان ادامه دارد افزود: این دوره از تحریم­‌ها، همه­‌ جانبه و بسیار سنگین بوده […]

۰۸شهریور
انتقال ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها توسط مناطق نفتخیز جنوب
طی۱۴ ماه تحقق یافت ؛

انتقال ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها توسط مناطق نفتخیز جنوب

مدیر تولید شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انتقال بیش از ۲۸ میلیون بشكه نفت سنتزی به پالایشگاه‌­های كشور توسط شبكه خطوط لوله و ایستگاه­‌های پمپاژ مناطق نفتخیز جنوب طی ۱۴ ماه گذشته خبر داد.

۰۷شهریور
۱۱۵ میلیارد دلار به ارزش ذخایر نفتی مناطق نفتخیز جنوب افزوده شد
مهندس احمد محمدی خبر داد:

۱۱۵ میلیارد دلار به ارزش ذخایر نفتی مناطق نفتخیز جنوب افزوده شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به نتايج مطالعات کارشناسی در پهنه مخازن هیدروکربنی این شرکت گفت: بررسی‌­های دوسال اخير نشان دهنده افزايش ۱۱۵ ميليارد دلاری ارزش ذخاير قابل توليد نفت در گستره مناطق نفتخيز جنوب است.

۲۳مرداد
اولین قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب به ایستگاه پایانی رسید
با تكمیل عملیات حفاری در میدان نرگسی؛

اولین قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب به ایستگاه پایانی رسید

قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پایان عملیات حفاری در میدان نرگسی خبرداد و بدین ترتیب اولین قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب به ایستگاه پایانی رسید.