3

دستور وزیر نفت برای تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان به‌منظور اجرای پروژه‌های خوزستان

  • کد خبر : 3677
  • 27 شهریور 1400 - 10:20
دستور وزیر نفت برای تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان به‌منظور اجرای پروژه‌های خوزستان
وزیر نفت از تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های اجرایی خوزستان بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی و پرداخت آنها در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی عصر دیروز(جمعه، ۲۶ شهریورماه) در سفر به استان خوزستان در نشستی با حضور نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی که درباره طرح‌های عمرانی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در اهواز برگزار شد، دستور تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های اجرایی بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی و پرداخت آنها تا پایان امسال را صادر کرد.

نشست وزیر نفت با نمایندگان استان خوزستان درباره طرح‌های عمرانی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در این استان با حضور دو نفر از معاونان استاندار خوزستان در محل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

 

۴۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی امسال در خوزستان تکمیل می‌شود

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که ۴۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی با ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در استان خوزستان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، بابک دارابی  عصر دیروز(جمعه، ۲۶ شهریورماه) در نشستی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و  دو نفر از معاونان استاندار خوزستان درباره طرح‌های عمرانی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در اهواز برگزار شد، گفت: در استان خوزستان براساس برنامه‌ای پنج ساله، ۹۹۲ پروژه تعریف شد که اواخر پارسال و ابتدای امسال ۴۲۱ پروژه ابلاغ شد و با دستور وزیر نفت در هفته گذشته ۵۹ پروژه را با ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ کردیم.

وی افزود: با این تفاسیر از مجموع ۹۹۲ پروژه، ۴۴۷ پروژه در حال اجراست است و ۵۴۵ پروژه نیز تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است و هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مجموع اعتبار این پروژه‌ها بوده که هزار و ۲۰۰ میلیارد هزینه شده و ۷۸۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=3677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.