با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، رضا ارزانی معاونت امور زیربنایی و عزتالله بهرامی معاونت خدمات شهری شهرداری به همراه ناظر پروژه ، از محل احداث سایت زباله در منطقه بیسیم بازدید کردند.
تداوم کم توجهی به حجم زیاد زباله و فاضلاب در رودخانه دز، وضعیت این رودخانه را به یک بحران زیست محیطی مهم در منطقه تبدیل میکند.
خوزستان به دلیل فعالیتهای عظیم نفتی، کشاورزی و صنعتی در آن به یکی از کانونهای مشکلات زیست محیطی در کشور تبدیل شده است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته حفاظت از محیط زیست بر مهم بودن نقش حفاظت از محیط زیست در عملیات های روزانه و اهداف میان مدت و بلند مدت این شرکت تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با گرامیداشت هفته محیط زیست، از استمرار رویکرد توسعهمحور این شرکت با تأکید بر صیانت از منابع طبیعی و کاهش آثار زیستمحیطی فعالیتهای صنعت نفت خبر داد.
محمد امیر، دبیر کمیسیون اصل ۹۰، با انتقاد از مدیریت نادرست منابع طبیعی، بر لزوم مشارکت مردمی و تخصیص اعتبارات ملی برای مقابله مؤثر با بحران ریزگردها در خوزستان تأکید کرد.
احداث یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا با خرید و نصب تجهیزات فنی به تصویب رسید. این تصمیم در راستای استفاده از عوارض آلایندگی و با هدف کاهش آلودگی هوا و اجرای قانون هوای پاک اتخاذ شد.