تودیع

۲۰بهمن
برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان

آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری مسجدسلیمان امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ با حضور مسؤلین استانی و شهرستان در سالن کوثر فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

۱۰بهمن
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان معارفه شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان معارفه شد

با حضور معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان معارفه شد.

۲۳مهر
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران ستادی و جمعی از رؤسای ادارات و کارکنان این شرکت برگزار شد.

۰۹مهر
برگزاری معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان

برگزاری معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان

آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مسجدسلیمان با حضور محمد خسروی شهردار، علی قنبری و ابراهیم سرخمرد اعضای شورای اسلامی شهر، داریوش آلی ور مسئول بسیج ادارات شهرستان و فرشاد عیدیوندی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

۱۵اسفند
تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید قدیمی‌ترین تولید کننده نفت ایران
با حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد؛

تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید قدیمی‌ترین تولید کننده نفت ایران

🔹 آیین تکريم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران و روسای ادارات ستادی این شرکت و مدیران و روسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار شد.

۰۶دی
خوزستان در حوزه بیمارستانی بسیار عقب است/ لزوم افزایش انگیزه کادر بهداشت و درمان
سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز عنوان کرد:

خوزستان در حوزه بیمارستانی بسیار عقب است/ لزوم افزایش انگیزه کادر بهداشت و درمان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت بیمارستان‌های خوزستان گفت: در حوزه بیمارستانی بسیار عقب هستیم و بیمارستان‌های مرکز استان بسیار قدیمی هستند.

۰۶دی
سهم پزشکان در اقتصاد درمان، کمترین است/پرستاران نباید درگیر کارانه‌ باشند
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:

سهم پزشکان در اقتصاد درمان، کمترین است/پرستاران نباید درگیر کارانه‌ باشند

نماینده مسجدسلیمان در مجلس با بیان این‌که ۸۵ درصد درمان در بخش دولتی انجام می‌شود اما کمتر از یک درصد از یک هزار میلیارد تومان که سال گذشته وارد بخش بهداشت و درمان شده، به پزشکان اختصاص داده شده است، گفت: امروز پزشکان جایگاه اجتماعی خود را ندارند اما با این حال با فداکاری در بخش دولتی در حال کار کردن هستند.