تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
0

برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32907
  • 09 فوریه 2026 - 20:04
برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان
آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری مسجدسلیمان امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ با حضور مسؤلین استانی و شهرستان در سالن کوثر فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر، در این آئین که ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان- حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه،اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری مسجدسلیمان حضور داشتند از زحمات یکساله پیمان جهانگیری در مقام فرماندار مسجدسلیمان تقدیر و  جاوید شیخ بعنوان سرپرست جدید فرمانداری مسجدسلیمان معرفی گردید.

لازم به توضیح است جاوید شیخ (سرپرست جدید فرمانداری): از کارمندان با سابقه وزارت کشور است و پیش از این مسئولیت‌هایی چون مدیرکلی مالی و بودجه و نیز ذیحساب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را بر عهده داشته است. او همچنین سابقه نماینده ویژه و تام‌الاختیار حوزه عمرانی وزارت کشور در استان خوزستان را در کارنامه خود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=32907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.