محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفتوگو کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بر لزوم انجام مطالعات جدید برای افزایش ارتفاع سازههای تاخیری نگهداشت آب در تالاب شیمبار برای افزایش سطح آبگیری تاکید کرد.
مدیرکل حفاظت محیطزیست خوزستان از برنامهریزی برای تدوین طرح جامع حفاظت از اثر ملی آبشار "شوی" بهعنوان اولین اثر طبیعی ـ ملی استان خبر داد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی روز های پنجشنبه و جمعه( 18 و 19 آبان) میزبان سازمان های مردم نهاد چهارشنبه با کارون برای برگزاری پویش " یک هسته، یک نهال" جهت کشت با هسته نهال های مثمر بود که با استقبال بی نظیر اعضا این NGO همراه شد.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان با بیان اینکه اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای اهواز هستند، گفت: در خوزستان به دلیل فعالیت شرکتها و صنایع و همجواری با مرز و آتشسوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم، مردم در معرض آسیب قرار گرفتهاند و ما خواستار برخورد قاطع با دستگاههای آلاینده هستیم.
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در سراسر کشور خبر داد و گفت که معاینه فنی خودروهای دارای نقص فنی باطل میشود.
رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: سرانه فضای سبز موجود در اماکن اداری،تأسیسات صنعتی و غیرصنعتی این شرکت فراتر و بالاتر از تکلیف قانونی است .