در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، نخستین برنامه ملاقات عمومی رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. این دیدار که پس از انتخاب و آغاز مسئولیت وی به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان انجام شد، فرصتی برای طرح مستقیم مطالبات، درخواستها و مسائل شهروندان و بررسی راهکارهای رسیدگی به آنها فراهم کرد.
به گزارش حاشیه خبر و به نقل از سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه قضات، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و از تلاشهای آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و استقرار قانون قدردانی کرد.
در راستای بهبود سیمای شهری و ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان، عملیات نخالهبرداری و پاکسازی معابر در منطقه کلگه جنب موزه و همچنین منطقه سیبرنج جنب مسجد، توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان در حال اجرا است.
با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری؛ رضا ارزانی رسماً سرپرست شهرداری مسجدسلیمان شد.