محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال آب های سطحی و نیزارهای بیمارستان ۲۲بهمن نمره ۲ با پیگیریهای جاوید شیخ فرماندار خبر داد.
محمد خسروی، شهردار مسجدسلیمان، از انجام عملیات لایروبی کانالهای جمعآوری آبهای سطحی در محور اصلی نفتک به ریلوی توسط معاونت امور فنی و زیربنایی( واحد عمران) خبر داد.
به دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان عملیات گسترده لایروبی و آهکپاشی در چند مسیر و نقطه مهم شهری در حال انجام شد.
پس از بارندگیهای اخیر، شهرداری مسجدسلیمان به سرعت وارد عمل شد و عملیات گسترده پاکسازی، نخالهبرداری و لایروبی کلیه محلات شهر را آغاز کرد تا مسیرهای شهری باز و ایمن باقی بماند.
عملیات پاکسازی و هرس فضای سبز و درختان شهرک ولیعصر، در پی مطالبه ساکنان این شهرک با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت خدمات شهری اجرا شد.
عملیات لایروبی کانال حدفاصل مسیر نفتک به ریلوی با دستور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری (واحد عمران) انجام شد.
عملیات لایروبی کانالهای محدوده باشگاه سوارکاران به منظور بهسازی مسیرهای هدایت آبهای سطحی، توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان (واحد عمران) انجام شد.