پیرترین زن ایران درگذشت + شناسنامه مادربزرگ ۱۴۰ ساله
سواستفاده کلاهبرداران از اختلالات بانکی
📌مربی مسجدسلیمانی ، نایب رییس هیأت وزنه برداری استان خوزستان شد
لزوم بازشناسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
دست نوشته مقتول، سرنوشت شوهر قاتل را تغییر داد/ قتل کنار سفره هفت سین
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به فرارسیدن فصل گرما، از تدوین و اجرای برنامههای هدفمند برای مدیریت بار شبکه خبر داد و بر ضرورت کاهش چشمگیر مصرف برق در دستگاههای اجرایی و پایش مستمر بخشهای صنعتی و کشاورزی تاکید کرد.
مقایسه سرانه مصرف برق در کشور ما نشان می دهدکه ایران یکی از 20کشور پرمصرف برق در دنیاست . بر اساس گزارش سازمان انرژی های پاک اروپا واقع در کشور دانمارک، مردم کشور ایران با مصرف 207 میلیارد كیلووات ساعت در سال 2011میلادی جزء پرمصرف ترین استفاده کنندگان از انرژی برق هستند. در این گزارش خاطر نشان شده که بخش عمده ای از این مصرف برق را می توان با راه کارهای ابتدایی کاهش داد . هر ایرانی به طور متوسط در سال 2011میلادی 2500کیلو وات ساعت برق مصرف کرده است و این در حالی است که متوسط سرانه مصرف برق در جهان در حدود 1200کیلو وات ساعت است .
شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: ساعت کاری ۱۵ استان فردا سه شنبه ۱۶ مرداد کاهش یافت.
با توجه به افزایش دما در هفته آینده، شرکت توانیر اعلام کرد که تمامی سازمان ها، ادارات و بانک ها موظف هستند مصرف برق خود را پس از پایان ساعت کار اداری تا ۶۰ درصد زمان فعالیت کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۲۸ اداره و سازمان به کنتورهای هوشمند مجهز شدهاند که برق مصرفی این مراکز اداری پایش میشود.
سخنگوی صنعت برق خوزستان گفت: روز گذشته میزان مصرف برق به چهار هزار و ۸۷۸ مگاوات رسید که برای نخستین بار در تاریخ این شرکت و در کل استان خوزستان رخ داده است.
سخنگوی صنعت برق خوزستان با اشاره به صدور اخطارهای قبلی برای مشترکان پرمصرف اداری گفت: طی ۲ روز گذشته برق ۵۶۵ اشتراک اداری پرمصرف در استان خوزستان قطع شد.