تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0

رکورد مصرف برق در خوزستان شکسته شد

  • کد خبر : 22584
  • 31 خرداد 1403 - 13:22
رکورد مصرف برق در خوزستان شکسته شد
سخنگوی صنعت برق خوزستان گفت: روز گذشته میزان مصرف برق به چهار هزار و ۸۷۸ مگاوات رسید که برای نخستین بار در تاریخ این شرکت و در کل استان خوزستان رخ داده است.

به گزارش حاشیه خبر، کامران حدادی در این خصوص ظهار کرد: این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که معمولا پیک مصرف برق در استان خوزستان در مرداد ماه اتفاق می‌افتد.

حدادی با بیان این که سال گذشته نیز رکورد پیک مصرف در ۲۳ مرداد ماه با عدد چهار هزار و ۸۶۴ مگاوات به ثبت رسیده بود گفت: با شروع گرمای زودهنگام و شدید هوا در خوزستان، از تمامی مشترکین به خصوص بخش خانگی که ۸۰ درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص می‌دهند، درخواست می‌کنیم با صرفه جویی در مصرف برق به پایداری شبکه کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق خوزستان با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز موظف به رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق هستند اظهار کرد: از تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای تامین برق پایدار و مطمئن قدردانی می‌کنیم، و تلاش می‌شود با همکاری همه مشترکان از خاموشی‌های احتمالی در تابستان امسال جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، وزارت نیرو امسال با هدف جلب مشارکت عمومی، علاوه بر پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف که تا رایگان شدن قبض برق را نیز شامل خواهد شد، پویش “با انرژی” را طراحی کرده و عموم مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح، علاوه بر کاهش مصرف برق خود، از جوایز ارزنده آن از قبیل ٣٠٠ دستگاه خودرو داخلی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و… بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.