تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ 13 محرم 1448 Sunday, 28 June , 2026

بایگانی‌های بهداشت ، سلامت و خانواده - صفحه ۱۷۸ از ۱۹۲ - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۲۵مهر
کشف انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اهواز

کشف انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از کشف و ضبط یک انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در یکی از مناطق شرق اهواز خبر داد.
۲۴مهر
با اعتیاد کودکان به موبایل و برنامه‌های تلویزیونی چه کنیم؟

با اعتیاد کودکان به موبایل و برنامه‌های تلویزیونی چه کنیم؟

اعتیاد کودکان به تلویزیون یا یک برنامه خاص معضل بسیاری از والدین است که نمی‌‌دانند با آن چه کار کنند؟
۲۴مهر
وزیر بهداشت: ایران در سلول‌های بنیادین یک مرجع علمی در جهان است

وزیر بهداشت: ایران در سلول‌های بنیادین یک مرجع علمی در جهان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در عرض چهار سال ایران جزو پنج کشور اول دنیا در حوزه سلول‌های بنیادین شد و امروز هم به عنوان یک مرجع شناخته می‌شویم.
۲۱مهر
تحقیقات جدید: آنتی‌بادی کودکان پس از ابتلا به کرونا بیشتر از واکسن است

تحقیقات جدید: آنتی‌بادی کودکان پس از ابتلا به کرونا بیشتر از واکسن است

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، نوع دلتا نه تنها کودکان را بیمارتر نمی‌کند، بلکه پاسخ ایمنی ثانویه بعد از عفونت قوی‌تر از بعد از تزریق واکسن است.
۱۸مهر
تورم افسارگسیخته بازار لبنیات و حذف محصولات لبنی از سفره مردم

تورم افسارگسیخته بازار لبنیات و حذف محصولات لبنی از سفره مردم

تورم افسارگسیخته در طی ماه‌های اخیر در خصوص اقلام خوراکی و به خصوص افزایش قیمت ماهانه و گاها هفتگی محصولات لبنی در سایه عدم نظارت کافی بر بازار، سبب کاهش قدرت خرید و کوچکتر شدن بیش از پیش سفره‌های مردم شده است.
۱۴مهر
بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان گواهی نامه اعتبار بخشی ملی دریافت کرد

بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان گواهی نامه اعتبار بخشی ملی دریافت کرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از اعطای گواهی نامه اعتبار بخشی ملی به بیمارستان 22 بهمن این شهرستان توسط وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد .
۱۲مهر
از ادامه کار کارکنان دولتی و خصوصی بدون کارت واکسیناسیون جلوگیری می شود

از ادامه کار کارکنان دولتی و خصوصی بدون کارت واکسیناسیون جلوگیری می شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان گفت: از این به بعد، هر کدام از کارکنان ادارات دولتی، بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های تابعه، کارت واکسیناسیون نداشته باشند و یا واکسن نزده باشند، از ادامه کار آن‌ها در ادارات جلوگیری می‌شود.