بایگانی‌های محیط زیست - پایگاه خبری تحلیلی حاشیه خبر

۰۳تیر
اجرای برنامه‌های آموزشی مقابله با آتش‌سوزی در روستاهای اندیکا

اجرای برنامه‌های آموزشی مقابله با آتش‌سوزی در روستاهای اندیکا

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا از اجرای برنامه‌های آموزشی و تجهیز دهیاری‌های بخش مرکزی این شهرستان برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی خبر داد.
۰۲تیر
انسداد ۱۴ خروجی فاضلاب به کارون با انعقاد تفاهم نامه آبفا و فولاد خوزستان

انسداد ۱۴ خروجی فاضلاب به کارون با انعقاد تفاهم نامه آبفا و فولاد خوزستان

دادستان مرکز خوزستان با تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه آب و فاضلاب اهواز گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت آب و فاضلاب و مجموعه فولاد استان منعقد می‌شود که هدف آن مسدودسازی ۱۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون از طریق فعال‌سازی تصفیه‌خانه شرق اهواز است.
۲۵خرداد
دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

دیدار شهردار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای شهر با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست، با مصطفی یوسفی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.
۲۳خرداد
احتمال مرگ ۲ توله یوزپلنگ مشهور ایرانی + جزئیات

احتمال مرگ ۲ توله یوزپلنگ مشهور ایرانی + جزئیات

مدیر ملی پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی از احتمال مرگ ۲ توله از توله‌های یوزپلنگ ماده مشهور (هلیا) خبر داد.
۱۹خرداد
شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان: محیط‌زیست خانه مشترک ماست و نیازمند مراقبت همگانی

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط‌زیست، این مناسبت را به همه شهروندان تبریک گفت و در پیامی بر اهمیت توجه همگانی به طبیعت و نقش شهروندان در پاسداشت محیط‌زیست شهری تأکید کرد.
۱۹خرداد
تداوم اجرای طرح‌های فیبر نوری در مسجدسلیمان

تداوم اجرای طرح‌های فیبر نوری در مسجدسلیمان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات فیبر نوری در شهرستان مسجدسلیمان در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات مخابراتی در حال اجراست.
۱۹خرداد
پیگیری مطالبات زیست‌محیطی مسجدسلیمان از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان

پیگیری مطالبات زیست‌محیطی مسجدسلیمان از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان

جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.