تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ 9 محرم 1448 Wednesday, 24 June , 2026
0

پیگیری مطالبات زیست‌محیطی مسجدسلیمان از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان

  • کد خبر : 34664
  • 09 ژوئن 2026 - 19:50
پیگیری مطالبات زیست‌محیطی مسجدسلیمان از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان
جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته محیط زیست، بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و ضرورت توجه به مسائل و چالش‌های این حوزه تأکید کرد.

همچنین موضوعات مرتبط با محیط زیست شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع مشکلات موجود و ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار مسجدسلیمان در این نشست بر تعامل و همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی با مجموعه حفاظت محیط زیست در راستای حفظ منابع طبیعی و توسعه پایدار شهرستان تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=34664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.