4

زنده ماندن یاد حسین (ع) با برائت از دشمن امکان پذیر است

  • کد خبر : 10198
  • 17 مرداد 1401 - 21:13
زنده ماندن یاد حسین (ع) با برائت از دشمن امکان پذیر است
استاد حوزه و دانشگاه اهواز گفت : اگر بنا باشد یاد و خط امام حسین(ع) در جامعه شیعه و حسینی زنده بماند باید خط برائت از دشمن زنده بماند.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی دوشنبه پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه  در شرایط کنونی صهیونیست ها، آمریکا غرب دشمنان اسلام هستند گفت: ما باید با برائت از این کشورها خط حسین(ع)  را دنبال کنیم و  صرفا مشکی پوشیدن و زنجیر زدن و اشک ریختن نشانه  ادامه  راه امام حسین (ع) نیست.

وی ادامه داد : چنانچه سینه زنی کردیم و اشک ریختیم اما خط برائت از دشمن در جامعه ضعیف بود حسینی نیستیم و راه امام را دنبال نکرده ایم.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد : امروز بهترین راه بیعت با امام حسن(ع) و بهترین راه همدردی با کاروان اسرای کربلا این است که در خط برائت با دشمنانشان بمانیم.

وی با بیان اینکه ما شیعه حسینی هستیم گفت : امام حسین (ع) به همراه خانواده در برابر آماج گلوله های دشمن ایستادند تا هدف او برای آیندگان باقی بماند.

حجت الاسلام حاجتی افزود : امروز در این عصر  هرکس از آمریکا ، انگلیس و صهیونیست برائت جست ، همانگونه که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند در خط امام حسین(ع) قرار دارد.

به گزارش ایرنا نماز ظهر عاشورا  در اهواز به امامت استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی و با حضور جمعی از مسئولان ، مردم ، جامعه روحانیت و هیئت های عزاداری برگزار شد.

نماز ظهر عاشورا در مناطق مختلف کلانشهر اهواز با حضور عاشقانه عزاداران و سوگواران حسینی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضاهای باز و بسته مساجد و تکایا برگزار شد.

در این آیین اقشار مختلف مردم از  جمله هیات‌های مذهبی مناطق مختلف شهر اهواز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.