3

رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تهدیدات متنوع دشمن را خنثی کرد

  • کد خبر : 10783
  • 05 آبان 1400 - 9:06
رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تهدیدات متنوع دشمن را خنثی کرد
رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اقتدار و عظمت ایران اسلامی را رقم زد و امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، امید همه آزادی‌خواهان است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سید شهاب مدرسی، جنگ در شرایطی اتفاق افتاد که امکان انجام اقدامات پیشگیرانه از آن وجود نداشت چراکه انقلاب جدیدی رقم خورده بود و ارکان نظام نیز تغییراتی داشت اما امروزه که استقامت کشور افزایش داشته است شاهد آن هستیم که با رهنمودهای امام و تدابیر رهبر انقلاب بسیاری از جنگ‌ها خنثی شده و شرایط مدیریت می‌شود.

در ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ چشمان منتظر ملت شهیدپرور ایران اسلامی، شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، در سخت ترین شرایط و زیر سنگین ترین زجر و شکنجه ها، با وجود درد و بیماری جسمی، جانانه مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند با جلای روح بزرگ خود، در مسیر ایمان، بر درجات تقوا و ورع خود افزوده و صحنه هایی ناب و بکر از انسانیت و غیرتمندی و عزت را برای همیشه تاریخ، به نمایش بگذارند.

آزادگان از تهدید، فرصت ساختند و اسارت را بستری برای خودسازی قرارداده و قله های تعالی را فتح نمودند.

این غیور مردان ساحت صبر و شکیبایی هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع تاریخی نبوده، بلکه همواره همانند روحی سیال در کالبد ادوار و همه ارکان، ساری و جاری اند، پیام و سیره آن ها، فریاد عزت و سربلندی و شکوهمندی برای همیشه ماندگار است و با ترویج فرهنگ مقاومت و خودسازی، تهدیدات متنوع دشمن را خنثی نمودند.

وی با بیان اینکه ما جنگ را تحمیلی می‌دانیم عنوان کرد: تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ثمرات شکل‌گیری جنگ دفاع مقدس بود.

ما در مقاومت از اعتقادات و آرمان‌های خود دفاع کردیم و حالا پس از سپری شدن جنگ در اوج اقتدار هستیم.

در مقاومت، فرهنگ دفاع مقدس، حوزه مقاومت، دموکراسی و تعریف واقعی از جمهوری اسلامی شکل گرفت که این موارد از دیگر دستاوردهای جنگ بود.

ایجاد روحیه استقامت و پایداری در بین مردم، حضور مردم در دفاع مقدس که باعث راهگشایی در بسیاری از مسائل، خودکفایی و اعتماد به نفس شد و همچنین تحکیم ارکان دولت، بالا بردن روحیه دینداری، تقویت روحیه معنوی مردم و جلب نصرت الهی از دیگر ثمرات مقاومت بود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.