3
تحریک کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی به دنبال چه هستند ؟!

پاسخ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مطالب منتشر شده در خصوص استخدام نفرات غیر بومی در این شرکت

  • کد خبر : 10943
  • 04 تیر 1401 - 14:35
پاسخ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مطالب منتشر شده در خصوص استخدام نفرات غیر بومی در این شرکت
به تازگی مطلبی در چندین صفحه اینستاگرامی منتشر گردیده که علاوه بر خدشه دار کردن وجهه عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موجب تشویش اذهان عمومی و جبهه گیری شهروندان علیه این شرکت و مجموعه خدوم آن شده است .

در این مطالب غیر واقعی،بدون هرگونه استناد قانونی و فقط براساس تخیلات و توهمات فرد یا افراد،ادعا گردیده که تعداد زیادی نفرات غیر بومی از استان یزد و شهرستان ماهشهر در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان استخدام شده اند ( ؟!!! ) .

مزید اطلاع ، براساس دستورالعمل های صادره وزارتی، از سال ۱۳۹۴ تاکنون جذب هرگونه نیرو در سطح شرکت ملی نفت ایران ممنوع اعلام شده است . فرآیند بکارگیری نیرو در شرکت ملی نفت در بخش نیروی رسمی از طریق انتشار آگهی عمومی و برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری صورت می پذیرد و شرکت های بهره بردار هیچ نقشی در جذب نداشته و تمامی فرآیند مربوطه توسط شرکت ملی نفت ایران صورت می گیرد . در بخش تأمین نیروی انسانی ارکان ثالث ( پیمانکاری) نیز همواره اولویت نخست،جذب نیروهای محلی و بومی بوده که در این شرکت همواره بدین منوال اقدام شده و قاطبه کارکنان این شرکت اعم از رسمی،قراردادی یا ارکان ثالث را کارکنان بومی تشکیل می دهند .

با توجه به توضیحات عنوان شده اعلام می دارد مطلب در خصوص استخدام کارکنان غیربومی منتشر شده در صفحات اینستاگرامی و فضای مجازی ، کذب محض بوده و مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و با هدف تخریب و تهمت علیه اشخاص می باشد .

در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود با توجه به ترفندهای مختلفی که برای وارونه جلوه دادن حقایق بوسیله دستکاری و ویرایش تصاویر و ویدئوها وجود دارد،هر خبر و تصویر منتشر شده در فضای مجازی را بدون تحقیق از مراجع صاحب صلاحیت در خصوص صحت و سقم آن باور نکنند و از تمامی افرادی که در زمینه مطالبه گری اجتماعی فعالیت می نمایند درخواست می نماید با توجه به ماهیت حقوقی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و امکان پیگیری های حقوقی و قضایی ، پیش از انتشار خبر ، از درستی یا نادرستی آن اطمینان حاصل نمایند تا ضمن پرهیز از تخریب شخصیت افراد حقیقی و حقوقی ، زمینه سلب اعتماد عمومی را ایجاد ننمایند .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=10943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.