تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
3

تخلیه درمانگاه “ایثار” اهواز در پی خطر ریزش ساختمان

  • کد خبر : 12002
  • 18 آبان 1401 - 22:12
تخلیه درمانگاه “ایثار” اهواز در پی خطر ریزش ساختمان
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از تخلیه درمانگاه ایثار اهواز و انتقال آن به محل جدید به علت سازه قدیمی و احتمال ریزش ساختمان این درمانگاه خبر داد.

دکتر امیرحسین بنی‌احمد در جمع خبرنگاران با اشاره به تخلیه و جابه‌جایی درمانگاه ایثار اهواز اظهار کرد: دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده سازه درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی اهواز (درمانگاه ایثار واقع در امانیه) که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، تحمل بار طبقه دوم را ندارد و به دلیل وجود ترک‌های عمیق، هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی افرود: با توجه به اینکه روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر  به این مرکز مراجعه می‌کنند حاضر به تعطیلی این درمانگاه نشده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه پنج مرکز درمانی و پلی‌کلینیک فعال در سطح شهر اهواز وجود دارد، گفت: با توجه به مسافت طولانی بین مراکز و همچنین مراجعه زیاد سالمندان و بازنشسته‌ها به این مرکز، تعطیلی این درمانگاه موجب رنجش این قشر می‌شد و نمی خواستیم این اتفاق بیفتد .

بنی‌احمد افزود: بنابراین جلسه‌ای با معاونان، رئیس مرکز و روسای ادارات ستادی تشکیل و تصمیم گرفته شد ساختمان قدیم اداره‌کل که تقریبا مدت هفت سال مجهز اما بدون استفاده و در اختیار املاک مستغلات سازمان بود، به صورت ضرب‌الاجل تحویل گرفته شود و طبقات سه و چهار آن را به صورت موقت برای پذیرش بیمار آماده کنیم. طبقه یک و دو نیز با جانمایی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای جایگزنی درمانگاه ایثار تا زمان تعیین تکلیف ساخت درمانگاه استفاده شود .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: با توجه به فاصله کمی که درمانگاه ایثار با ساختمان  قدیم اداره‌کل دارد مشکل تردد برای مراجعان نیز وجود ندارد .

بنی‌احمد تصریح کرد :از ظهر چهارشنبه به صورت جهادی کار در این خصوص آغاز و جابه‌جایی‌ها انجام شد و از روز شنبه روند پذیرش بیمار در ساختمان اداره‌کل سابق تامین اجتماعی در حال انجام است .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.