1
سرمربی تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان:

بودجه تیم کشتی مسجدسلیمان در مقایسه با سایر تیم ها بسیار ناچیز است

  • کد خبر : 12095
  • 23 آبان 1401 - 21:41
بودجه تیم کشتی مسجدسلیمان در مقایسه با سایر تیم ها بسیار ناچیز است
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: کل بودجه تیم ما در رقابت های لیگ برتر برابر یک کشتی گیر تیم سپاهان اصفهان است به همین دلیل کارمان در هفته نخست مسابقات لیگ بسیار سخت است.

به گزارش حاشیه خبر،عبداله مرادی در گفتگو ایرنا بیان کرد: باشگاه سپاهان یکی از قطب های صنعتی ورزش ایران است و به تبع آن در کشتی نیز سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده است. ما هم یک تیم محلی با ورزشکاران کاملا بومی هستیم که با بودجه اندک وارد مسابقات می شویم.
وی در خصوص بازی تیمش در هفته نخست رقابت های لیگ برتر مقابل سپاهان بیان کرد: آنها از سه کشتی گیر ملی پوش بهره می برند؛ همچنین پنج تا ۶ کشتی گیر تراز اول ایران را جذب کرده و برای قهرمانی تلاش می کنند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان گفت: هدف ما برای حضور در مسابقات لیگ، کسب تجربه بوده تا در آینده شرایط بهتری برای خود رقم بزنیم. بودجه کل تیم ما سه میلیارد ریال بوده که بسیار ناچیز است همچنین تنها حامی ما دادگستری شهرستان مسجدسلیمان است.
وی افزود: لیگ امسال از نظر کمیت نسبت به پارسال  اُفت کرده ولی از لحاظ کیفی همه تیم ها با آمادگی کامل در مسابقات حاضر می شوند. در گروه ما دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی بوده و با بودجه چند میلیاردی بسته شده است؛ همچنین تیم سازین سعید اندیمشک با بودجه خوبی وارد مسابقات می شود.
مرادی ادامه داد: در گروه دوم مسابقات تیم فولاد خوزستان در کنار سپاهان یکی از شانس های اول قهرمانی است، همچنین تیم مقاومت البرز از کشتی گیران بسیار خوبی برخوردار است. تیم رعد پدافند ارتش نیز شرایطی شبیه ما دارد.
وی افزود: زمانی در ایران، کشتی فرنگی نداشتیم اما تلاش چند ساله آقای بنا باعث شد تا در المپیک لندن درخشان ظاهر شویم و این روند متوالی همچنان ادامه داشته باشد. در مسابقات جام جهانی تیم جوانان ما که بیشتر اعضای آن خوزستانی بودند کار بزرگی انجام داده و توانستند قهرمان و نایب قهرمان جهان را شکست دهند که این موضوع نشان از سیر صعودی کشتی فرنگی دارد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان با اشاره به نایب قهرمانی تیم مسجدسلیمان در لیگ نوجوانان کشور گفت: در بحث پایه برنامه ریزی بسیار خوبی انجام دادیم و در سه تا چهار سال آینده یکی از مدعیان کشتی فرنگی کشور خواهیم بود.
گفتنی است تیم شهرداری مسجدسلیمان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور روز ۲۶ آبان در اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.