3

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرمشهر

  • کد خبر : 12145
  • 24 آبان 1401 - 22:22
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرمشهر
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که خود مستأجر بود ولی با شیوه متقلبانه ملک استجاری را به چند نفر رهن و اجاره داده بود، خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان شهرستان خرمشهر مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار خانه‌ای را برای رهن و اجاره گذاشته و با این ترفند از آنان کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد کلاهبردار که خود مستاجر بود، ملک را به پنج نفر در قالب رهن و اجاره معامله و مبلغ ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد که در سایت‌های واسط فریب آگهی‌های جذاب رهن، اجاره و یا فروش منازل را نخورده و قبل از مراجعه حضوری و مشاهده ملک هیچ مبلغی را تحت عنوان بیعانه برای فروشنده پرداخت نکرده و پس از مراجعه به مشاوران املاک معتبر و اخذ قرارداد اقدام به پرداخت وجه کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.