2

خوزستان از فردا بارانی می‌شود

  • کد خبر : 12150
  • 24 آبان 1401 - 22:35
خوزستان از فردا بارانی می‌شود
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی فردا وارد استان شده و تا وقت روز جمعه هفته جاری استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز وقوع پدیده مه یا مه رقیق در مناطق جنوب و مرکز استان خوزستان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: سامانه بارشی گسترده از روز چهارشنبه تا اواخر وقت روز جمعه هفته جاری استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: در این مدت شاهد ریزش باران همراه با رعد و برق توأم با تندباد لحظه‌ای و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال ریزش تگرگ و در ارتفاعات زاگرس ریزش برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در نیمه شرقی و شمال شرقی استان و سایر نقاط به صورت نقطه‌ای طغیان مسیل‌ها و آب‌گرفتگی پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۹.۲ و دهدز با ۸.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۶.۸ و حداقل به ۱۳.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.