تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

ترمیم حقوق کارکنان صنعت نفت ابلاغ شد+جزییات و سند

  • کد خبر : 12189
  • 25 آبان 1401 - 22:34
ترمیم حقوق کارکنان صنعت نفت ابلاغ شد+جزییات و سند
در راستای اجرای قانون اصلاح قانون بودجه سال ١۴٠١ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مبلغ ١٠/٠۵٩/٠٠٠ ریال به صورت ثابت و با عنوان «ترمیم حقوق» پرداخت می‌گردد.
به گزارش حاشیه خبر به نقل از نفت آنلاین ، جواد اوجی وزیر نفت با ابلاغ بخشنامه ای شرایط و ضوابط افزایش حقوق کارکنان وزارت نفت از ماخذ قانون بودجه ۱۴۰۱ اعلام کرد .متن بخشنامه وزیر نفت بدین شرح است :

 

معاونان محترم وزیر و مدیران عامل شرکت‌های اصلی

معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

موضوع: قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری

با سلام- مستند به قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری (ابلاغی طی نامه شماره ۱۴۷۲۲۸ تاریخ ۱۳/۸/۱۴۰۱ رییس جمهور محترم) و بخشنامه شماره ۶۳۶۰۳ تاریخ ۲۳/۸/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور، اضافه حقوق کارکنان (به استثنای مشمولان قانون کار) به شرح ذیل جهت اجرا از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۱ ابلاغ می‌گردد.

بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان در وزارت نفت

۱) مبلغ ده میلیون و پنجاه و نه هزار (۱۰.۰۵۹.۰۰۰) ریال (معادل ریالی “۳۰۰۰” امتیاز مندرج در بند «۱» قانون مذکور) به صورت ثابت و در ردیف مستقل با عنوان “ترمیم حقوق” پرداخت گردد. مبلغ ناشی از اعمال این افزایش از سقف حقوق مستثنی و مشمول کسور بازنشستگی بوده و در محاسبه سایر فوق‌العاده‌ها و اقلام پرداختی و پاداش سنوات محاسبه نمی‌گردد.

۲) در اجرای ماده (۱۶) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مصوب ۱۴۰۰) کمک هزینه عائله‌مندی و حق اولاد برای مزدوجین و متولدین قبل از سال ۱۴۰۱ به ترتیب به مبلغ _۶.۱۱۰.۸۴۳) ریال و (۲.۱۱۲.۳۹۰) ریال و برای مزدوجین و متولدین سال جاری به ترتیب به مبلغ (۱۲.۲۲۱.۶۸۵) ریال و (۶.۳۳۷.۱۷۰) ریال اعمال گردد.

۳) مجموع مبالغ معافیت مالیاتی و کسور بازنشستگی ایثارگران مشمول مواد (۳۷) و (۵۶) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، از شمول سقف مقرر در جزء «۸» بند «الف» تبصره «۱۲» قانون بودجه سال ۱۴۰۱ (۳۹۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال) مستثنی است.

۴) هر گونه افزایش مستمری/ مقرری کارمندان بازنشسته و بازماندگان متوفی عضو صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در اجرای قانون موضوع فوق، منوط به طرح و اتخاذ تصمیم در هیأت امنای صندوق‌های مذکور خواهد بود.

جواد اوجی- وزیر نفت

این بخشنامه جهت کارکنان رسمی وزارت نفت اعمال خواهد شد.

تصویر بخشنامه وزارت نفت

افزایش حقوق نفت
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.