تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
3

معرفی برگزیدگان مسابقات جام بازی‌های ویدیویی خوزستان

  • کد خبر : 12822
  • 12 آذر 1401 - 22:18
معرفی برگزیدگان مسابقات جام بازی‌های ویدیویی خوزستان
برگزیدگان مسابقات ملی جام قهرمانان بازی‌ های ویدیویی خوزستان، که همزمان با مسابقات جام جهانی برگزار شد معرفی شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه کشف استعدادهای استان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای و شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان از جمله اهداف برگزاری این رویداد ملی بود گفت: در این دوره از مسابقات ۳۵۰ نفر از علاقمندان به مسابقات رایانه ای در خوزستان شرکت کردند که همزمان با مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ مراسم اختتامیه در اکسین گیم اهواز برگزار شد و منتخبان معرفی شدند.

سید امین سپهریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات محمد نوید بهوند موفق به کسب مقام اول شد و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵۰میلیون ریال به وی اهدا شد. همچنین علی طیبی با کسب مقام دوم در این مسابقات موفق به دریافت ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم جام بازی های ویدیویی خوزستان نیز عرفان حسینی بود که ۵۰ میلیون ریال به وی اهدا شد.

وی ادامه داد: ۲۰ میلیون ریال برای رتبه چهارم این مسابقات در نظر گرفته شد و به هر کدام از نفرات بعدی تا نفر شانزدهم نیز ۱۰ میلیون ریال اهدا شد.

گفتنی است هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با شعار “تا پای جان، برای ایران” همزمان در ۶ استان تهران، خوزستان، مازندران، اردبیل، قزوین و خراسان رضوی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.