تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان قید شهردار شدن را زد!

  • کد خبر : 12854
  • 13 آذر 1401 - 18:36
شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان قید شهردار شدن را زد!
از شورای مسجدسلیمان خبر می رسد که سید عبدالحسین حسینی ششمین شهردار منتخب این شورا عطای حضور در مسند شهرداری مسجدسلیمان را به شوراییان بخشید و انصرافش از حضور در مسجدسلیمان را رسماً اعلام کرد .

به گزارش حاشیه خبر،این در حالیست که بیش از ۱۶ ماه از آغاز به کار شورای شهر می گذرد و آنها کماکان در پیچ اول انتخاب و تأیید صلاحیت شهردار درمانده اند تا بزرگترین اداره خدمت رسان این شهر بدون حضور شهردار و با سرپرست اداره شود .

ناتوانی شورای شهر در معرفی شهردار ی که بتواند منطبق بر شرایط اعلام شده از سوی اداره کل شهرداری های استانداری خوزستان باشد موجب نارضایتی و اعتراض جمع زیادی از شهروندان مسجدسلیمانی شده است به گونه ایکه طی ماه های گذشته کارزارهای مختلفی از سوی شهروندان با موضوع درخواست انحلال شورای شهر در فضای مجازی ایجاد و در حال دست به دست شدن است .

شورای شهر مسجدسلیمان از ابتدای شروع به کار تاکنون،ابراهیم جعفری شهنی، امیر عارف کیانی، ابراهیم بهرامی، روح الله جلیلی و عزیز قنبری را به عنوان شهردار منتخب خود برگزیده و به استانداری معرفی کرده اما هیچ یک از این نفرات نتوانستند تأییدیه های استانداری را جلب و بر صندلی مدیریت شهری این شهر پر چالش بنشینند .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=12854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.