4

حواشی بازی نفت مسجد سلیمان – فولاد خوزستان

  • کد خبر : 13376
  • 28 آذر 1401 - 21:37
حواشی بازی نفت مسجد سلیمان – فولاد خوزستان
از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال کشور، عصر امروز دوشنبه تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری چهار بر یک تیم اهوازی به پایان رسید.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر،گل‌های این بازی را سینا شاه‌عباسی (۶۸- گل به خودی) برای نفت مسجد سلیمان و موسی کولیبالی (۲- پنالتی و ۴+۹۰)، احمد عبدالله‌زاده (۶۴- پنالتی)، ساسان انصاری (۶۹) برای فولاد خوزستان به ثمر رساندند.

این بازی را علی صفایی با کمک محمدعلی پورتقی و محسن بابایی قضاوت کرد و در آن در در دقیقه ۶۱ به علی عبدالله زاده از نفت آبادان کارت قرمز نشان داد و سینا شاه‌عباسی و احمد عبدالله‌زاده از فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

نفت مسجدسلیمان در این بازی با ترکیب سعید جلالی‌راد، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، علی عبدالله‌زاده، مسلم مجدمی (۸۰- مجتبی مقتدایی)، میثم نقی‌زاده، امیرحسین کریمی، اسماعیل بابایی (۸۹- علی کیانی‌فر)، سامان نریمان جهان (۸۰- سید محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری (۸۹- آریا برزگر) و پیمان میری (۶۶- رضا دهقانی) به میدان رفت.

فولاد خوزستان نیز با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی (۶۹- سعید آقایی)، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۳۴- احمد عبدالله‌زاده)، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری و علی قربانی (۷۵- محمدرضا غبیشاوی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

لحظاتی از سوت شروع بازی گذشته بود که سوت داور میدان به نشانه خطای هند پنالتی مدافع نفت مسجدسلیمان نواخته شد و موسی کولیبالی مدافع فولادی‌ها از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه‌های طرفین رخ نداد و پنالتی منجر به گل فولاد خوزستان تنها صحنه‌ی قابل ذکر این نیمه بود.

در نیمه دوم و در شرایطی که بازیکنان نفت برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردند، باز هم یک اشتباه در خط دفاعی میزبان باعث ایجاد یک ضربه پنالتی دیگر برای فولادمردان شد و این بار احمد عبدالله‌زاده در دقیقه ۶۴ برای سرخ‌پوشان گل زد. خطای پنالتی علی عبدالله‌زاده مدافع نفت با اخراج این بازیکن و ۱۰ نفره شدن سفیدپوشان همراه بود. دقایقی بعد از این گل نوبت به اشتباه مدافعان فولادی رسید و سینا شاه‌عباسی دروازه تیم خودی را گشود تا در دقیقه ۶۸ باز هم فاصله گل‌ها به حداقل برسد.

در بیست دقیقه پایانی تیم ۱۰ نفره نفت مسجدسلیمان به دنبال زدن گل تساوی بود و بازیکنان فولاد خوزستان چشم به خلق موقعیت برای رسیدن به گل‌های بودند که در نهایت فولادی‌ها به خواسته‌شان رسیدند و گل‌های ساسان انصاری و موسی کولیبالی نتیجه را ۴-۱ کرد.

فولاد خوزستان با کسب سه امتیاز این دربی استانی ۱۵ امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان به رده آخر جدول نزول کرد.

بازی به دلیل آب ندادن زمین با تأخیر شروع شد.

محمد آبشک دقایقی را به علت مصدومیت روی زمین بود و بازیکنان نفت توپ را به بیرون زدند تا کادر پزشکی فولاد به این موضوع رسیدگی کند. در نهایت آبشک به علت مصدومیت‌های پیاپی به تعویض اجباری فولاد تبدیل شد.

داور بعد از اعلام پنالتی به سود فولاد به رجبی، مربی فولاد کارت زرد و به حمزه حدادی به علت اعتراض کارت قرمز نشان داد.

بعد از اینکه داور خطای پنالتی به سود فولاد گرفت و بازیکن نفت را اخراج کرد، لیدرهای نفت به شدت اعتراض کردند.

به علت وقفه‌ای که بر سر پنالتی رخ داد، داور هشت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

آخرین برد فولاد خوزستان هم در تاریخ ۹ شهریورماه مقابل تراکتور تبریز و این تیم بعد از حدود ۱۱۰ طلسم نبردن خود را شکست.

فولاد در این بازی طلسم‌شکنی کرد و بعد از هفت هفته به پیروزی رسید و نفت مسجد سلیمان هم با این باخت و با توجه به پیروزی صنعت نفت آبادان به انتهای جدول سقوط کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.