تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

سپاهان، اشکِ تیم «اَشکِش» را درآورد؛ تخته‌گاز تا سقوط با نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13434
  • 03 دی 1401 - 18:24
سپاهان، اشکِ تیم «اَشکِش» را درآورد؛ تخته‌گاز تا سقوط با نفت مسجدسلیمان
سپاهان با چهار گل نفت مسجدسلیمان را در هم کوبید تا هم فاصله‌اش با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند و هم نماینده‌ شهر اولین‌ها را در قعر جدول نگه دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزارکننده یکی از بازی‌های هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان شاگردان ژوزه مورایس با نتیجه‌ چهار بر صفر به برتری دست یافتند.

بعد از مصدومیتی که در دقایق ابتدایی برای سعید جلالی‌راد به وجود آمد و بازی چند دقیقه با وقفه مواجه شد، در الباقی دقایق نیمه‌ی نخست تیم میزبان صاحب توپ و میدان بود. دفاع همه‌جانبه‌ و بازی تاخیری نفتی‌ها اما مانع از ایجاد موقعیت‌های خطرناک شد و صرفا ۲ شوت از امید نورافکن خطرهای جدی را روی دروازه‌ی میهمان به وجود آورد.

دقیقه‌ی ۳۴ اما سرانجام تلاش اصفهانی‌ها به جواب رسید. ارسال بلند فرشاد احمدزاده پشت مدافعان نفت به مجتبی مقتدایی برخورد کرد و توپ در حوالی محوطه‌ی ۶قدم به شهریار مغانلو رسید. مهاجم گران‌قیمت طلایی‌پوشان نیز بدون مکث با شوتی سهمگین توپ را به طاق دروازه نفت فرستاد تا نتیجه یک بر صفر شود. نیمه‌ نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

با آغاز نیمه‌ی دوم ابراهیم اشکش در اولین تجربه‌ سرمربیگری خود در لیگ برتر سه تغییر را در ترکیب تیمش به وجود آورد اما بازهم این سپاهان بود که روی دروازه‌ مسجدسلیمانی‌ها خیمه زده بود. امید نورافکن بازهم با یک شوت از راه دور تیمش را در آستانه‌ زدن گل دوم قرار داد ولی توپش پس از برخورد به مدافع نفت با فاصله‌ ناچیز راهی اوت شد. شهریار مغانلو هم در دقیقه‌ی ۶۰ می‌توانست فاصله را ۲برابر کند اما ضربه‌ سرش به بیرون رفت.

در دقیقه‌ ۶۹ از سمت راست کرنر نصیب سپاهان شد. ارسال زیبای رامین رضاییان با ضربه‌ سر محمد دانشگر همراه شد و فاصله ۲ برابر شد. سه دقیقه بعد گل بعدی هم به ثمر رسید. مجتبی مقتدایی قصد دور کردن توپ را داشت اما به اشتباه با شانه‌ توپ را به تور خودی چسباند تا روز کابوس‌وارش تکمیل شود و دومین گلش را هم به طلایی‌پوشان تقدیم کند.

گل سوم باعث شد تا شیرازه‌ نفت از هم بپاشد. سپاهان توسط رامین رضاییان و یکی ۲ بازیکنی دیگر به فرصت‌های خوب گلزنی دست یافت اما ضربه‌های آنها با بی‌دقتی خودشان یا درخشش سعید جلالی‌راد به هدر رفت.

سعید جلالی‌راد برای دومین بار در جریان بازی دچار مصدومیت شد و سرانجام در دقیقه‌ ۸۳ سینا بختیاری وارد زمین شد تا در درون دروازه‌ نفت قرار بگیرد. این دروازه‌بان جوان مقصر اصلی گل سپاهان در دقیقه‌ی ۸۷ بود. سرانجام شوت‌های امید نورافکن به بار نشست و ضربه‌ی پای راست این بازیکن با دفع ناقص گلر نفت همراه شد و گل چهارم را به ثبت رساند.

سپاهان با این پیروزی پرگل و مقتدرانه ۲۴ امتیازی شد و موقتا در رده‌ی دوم قرار گرفت و نفت مسجدسلیمان در ادامه‌ روند کابوس‌وار خود در اولین بازی با هدایت اشکش هم شکست خورد تا با همان ۹ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲۱ در قعر جدول باقی بماند.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو.

ترکیب ابتدایی نفت مسجدسلیمان:

سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، علی کیانی‌فر، مسلم مجدمی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.