3

اشکش: بعضی‌ها به درد مجموعه نفت نمی‌خورند/ در لیگ می‌مانیم

  • کد خبر : 13469
  • 03 دی 1401 - 21:36
اشکش: بعضی‌ها به درد مجموعه نفت نمی‌خورند/ در لیگ می‌مانیم
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمش در لیگ برتر خواهد ماند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: نفت تیم با قدمت و با اصالتی است. آقایانی که تیم بسته‌اند، بودجه بدی نداشتند. بازیکنانی که در این تیم دیدم کیفیت خوبی دارند اما برخی در لیگ دو هم نمی‌توانند بازی کنند. این نتایج، برخی از این بازیکنان و جایگاه این تیم، شایسته شهر مسجدسلیمان نیست.

وی ادامه داد: من شکست را توجیه نمی‌کنم و با چشم باز، نفت را انتخاب کردم. مطمئن باشید به فرم ایده‌آل نزدیک می‌شویم و با جذب بازیکنان باکیفیت، متعصب و سختکوش بار تاکتیکی تیم را بالا خواهیم برد و تیمی با احترام خواهیم ساخت. بازیکنان خوبی در تیم هستند ولی چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم. حدود ۱۰ یا ۱۵ جوان شایسته در تیم داریم و تا نیم‌فصل اهداف و تفکرات خود  را در تیم، غالب خواهم کرد.

اشکش درباره ماندن نفت در لیگ برتر عنوان کرد: با اقتدار در لیگ برتر می‌مانیم، در این خصوص مطمئن باشید.

وی درباره کیفیت بازیکنان در دیدار با سپاهان توضیح داد: بازیکنان از نظر بدنی سر حال بودند اما در نیمه دوم از نظر توان جسمی کم آوردیم. مطمئنا بازیکنانی داریم که با تمام وجود بازی می‌کنند.

او در پایان گفت: دروازه‌بان دوم ما، شایستگی زیادی داشت. از دروازه‌بان مصدوم استفاده کردیم چون مجبور بودیم. متاسفانه یا خوشبختانه در بدترین حالت ممکن تیم را تحویل گرفتم. حس جنگندگی و سختکوشی را به تیم غالب می‌کنم. قصد توهین ندارم اما برخی به درد این مجموعه نمی‌خوردند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.