3

بازهم سنگ‌اندازی سازمان امور استخدامی/ تکرار ادعای لزوم برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت کارکنان دولت

  • کد خبر : 13477
  • 03 دی 1401 - 22:02
بازهم سنگ‌اندازی سازمان امور استخدامی/ تکرار ادعای لزوم برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت کارکنان دولت
رامین اناری گفت: هر بار که نمایندگان می‌خواهند طرح ساماندهی را به صحن بیاورند و قضیه جدی می‌شود، آقای لطیفی با اظهارنظر و هر بار بکار بردن کلیدواژه‌های یکسانی مانند «آزمون» و «صلاحیت»، کار را منتفی می‌کند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایلنا، در روزهای اخیر لطیفی (رئیس سازمان امور استخدامی) در گفتگویی با رسانه‌ها، دوباره از موضع مخالفت با طرح ساماندهی درآمده و به گفته‌ی رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) کارشکنی نموده است.

اناری اضافه می‌کند: هر بار که نمایندگان می‌خواهند طرح ساماندهی را به صحن بیاورند و قضیه جدی می‌شود، آقای لطیفی با اظهارنظر و هر بار بکار بردن کلیدواژه‌های یکسانی مانند «آزمون» و «صلاحیت»، کار را منتفی می‌کند.

او ادامه می‌دهد: اینبار هم ادعا کرده نیروها نمی‌توانند تبدیل وضعیت شوند الا به شرط آزمون؛ آخر نیروی متخصص و باسابقه‌ای که سال‌ها خون دل خورده و تجربه آموخته، در کدام آزمون باید شرکت کند؛ هدف طرح ساماندهی حذف کامل پیمانکاران و دست‌های واسطه است؛ چرا سازمان امور استخدامی با حذف واسطه‌ها و دلالان تا این اندازه مخالف است و مدام سنگ‌اندازی می‌کند. آیا این اظهارات مصداق روشن التهاب‌افرینی و ایجاد نارضایتی در جامعه‌ی هدف چند هزار نفری طرح ساماندهی نیست؟

به گفته‌ی این فعال کارگری، دولت توضیح بدهد و بگوید چرا رئیس سازمان امور استخدامی با امنیت شغلی و امید به آینده‌ی کارگران مخالف است و هر بار طرح قرار است به سرانجام برسد، پابه میدان می‌گذارد و می‌گوید کار نشدنی‌ست!

اناری در پایان تاکید می‌کند: نمایندگان مجلس نباید در مقابل این بحث‌های انحرافی که مدیران دولتی طرح می‌کنند، عقب بنشینند، طرح را مصوب کنند و به شورای نگهبان بفرستند؛ طرح بار مالی ندارد و قرار نیست مرجوع شود؛ در این مرحله انتظار داریم هیات رئیسه مجلس تعلل نکند و طرح را به صحن بیاورد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.