تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
5

اشکش: در بدترین زمان ممکن تیم نفت را گرفتم / با اقتدار در لیگ می‌مانیم

  • کد خبر : 13607
  • 06 دی 1401 - 21:25
اشکش: در بدترین زمان ممکن تیم نفت را گرفتم / با اقتدار در لیگ می‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم را با اقتدار در مسابقات نگه خواهیم داشت و تیمی را می‌سازیم که شهر و استان‌مان از آن لذت ببرند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا ،ابراهیم اشکش امروز ۶ دی‌ماه در حاشیه تمرین امروز تیمش پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: خوشبختانه بعد از بازی با سپاهان دو، سه جلسه‌ای است که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان بیشتر در حال آشناشدن با تفکرات و تاکتیک‌های ما هستند. انشاءالله بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و روز خوبی مقابل تیم اراک داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم وضعیت خوبی دارد و ما به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنیم. در نیمه پر لیوان بازیکنان شایسته و لایقی با تیم هستند و انشاءالله کم کم بتوانیم به مرز آمادگی از نظر ذهنی و فنی برسیم. بعد از دو بازی پیش رو مطمئناً با جذب بازیکنانی که به ما کمک کنند تیم‌ را کامل‌تر پیش خواهیم برد.

اشکش بیان کرد: در حال حاضر با داشته‌هایمان کار می‌کنیم اما در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم. البته بازیکنان فعلی خوب کار می‌کنند و انشاءالله از دو بازی پیش رو امتیازات لازم را کسب کنیم و تیم را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از حالا صحبت‌های لازم را برای جذب بازیکن با باشگاه داشته‌ایم و انشاءالله بازیکنانی را جذب می‌کنیم که بتوانند مجموعه ما را تکمیل‌تر کنند.

اشکش در خصوص خودباوری و اعتماد به نفسی که از این تیم گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تمرین امروز را دیدید که سرشار از شور و نشاط و صمیمیت در بین بازیکنان بود. مطمئنم با روحیه‌ای که از بازیکنانم سراغ دارم در بازی با آلومینیوم روز خوبی را رقم خواهیم زد و ادامه مسیر را به خوبی پیش خواهیم برد.

اشکش درباره کنارگذاشتن تعدادی از بازیکنان از این تیم گفت: تغییرات اساسی در تیم نخواهیم داشت زیرا نفراتی که اکنون با ما هستند بازیکنان لایقی هستند و خوب کار می‌کنند. مطمئناً با برطرف کردن مشکلات در برخی پست‌ها، شرایط نفت بهتر خواهد شد. بازیکنانی نجیبی در تیم‌مان داریم که خوب کار می‌کنند. سه بازیکنی که از تیم کنار گذاشته شده‌اند به خاطر بحث فنی بود و برخی مواقع جداشدن باعث می‌شود هم به خود بازیکن، هم به مجموعه و خود باشگاه کمک می‌کند. ما این نفرات را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم و به صورت کامل منفک نشده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است سه بازیکنی که با تصمیم شما از تیم کنار گذاشته شده‌اند مجدداً به تمرینات برگردند؟ عنوان کرد: هر چیزی در آینده اتفاق خواهد افتاد اما مطمئناً کسانی در تیم حضور خواهند داشت که با تمام وجودشان برای نام نفت مسجدسلیمان بجنگند.

اشکش درباره کادر فنی بومی تیمش، خاطرنشان کرد: آقای کریم بوستانی که یکی از بزرگ‌ترین مربیان استان و کشور است و نیز فرزاد حافظی که مربی بسیار کاملی است و همچنین رضا طاهری، حمزه حدادی و توفیق بوستانی همراه ما هستند. همچنین دکتر طاهری مربی بدنساز تیم است که یکی از دلایلی که همیشه تیم‌های من توانسته‌اند جنگندگی و دوندگی خوبی داشته باشند حضور وی بوده است. نباید در استان‌مان مرغ همسایه را غاز کنیم. به یک مربی غیربومی خیلی زمان می‌دهیم و از او تعریف می‌کنیم و همه  شرایط را در اختیار او می‌گذاریم و حالا که مربیان بومی در نفت مسجدسلیمان حضور دارند نیاز به زمان داریم. برای بازی با سپاهان دو روز قبل به این تیم اضافه شده بودیم و مطمئناً اگر زمان لازم به ما داده شود و با حمایت خوبی که مدیریت باشگاه آقای ابوذر شجاعی از ما دارد که از وی نیز تشکر می‌کنم، مطمئناً به عنوان یک کادر بومی این تیم را با اقتدار در مسابقات نگه خواهیم داشت و تیمی را می‌سازیم که شهر و استان‌مان از آن لذت ببرند. نفت مسجدسلیمان مطمئناً به هیچ تیمی باج نخواهد داد اما هواداران باید کمی صبور باشند. ما در حالی پای کار آمده‌ایم که در بدترین حالت ممکن بود اما در این چند روز انگیزه خوبی در تیم ایجاد شده است و در حال برطرف کردن نواقص هستیم و انشاءالله به اهدافمان خواهیم رسید.

وی درباره مشکل مالی تیمش، گفت: مطمئناً در این زمینه مدیریت بهتر می‌تواند صحبت کند. البته در این چند روز مدیریت باشگاه حمایت خوبی داشته است. ما با دید باز آمده‌ایم و قرار است خیلی از مشکلات حل شود. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و با توجه به صحبتی که با مسئولان استان داشتیم همه پشت تیم هستند و به هواداران قول می‌دهم با حمایت مسئولان استان نفت مسجدسلیمان با اقتدار در لیگ خواهد ماند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.