تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

پیمان میری: نفت‌مسجدسلیمان با شرف‌ترین بازیکنان را دارد / تک رقمی می‌شویم

  • کد خبر : 13621
  • 06 دی 1401 - 21:40
پیمان میری: نفت‌مسجدسلیمان با شرف‌ترین بازیکنان را دارد / تک رقمی می‌شویم
وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان نفت از باشرف‌ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و داستانی چون تبانی در تیم ما وجود دارد.

پیمان پیمان میری در حاشیه تمرین امروز ششم دی‌ماه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و انشاءالله با انگیزه دوچندان با آن اتفاقاتی که برای تیم‌مان افتاده و در بحران هستیم به کارمان ادامه می‌دهیم. البته نمی‌توان گفت در بحران هستیم و بهتر است بگویم دچار بدشانسی شده‌ایم و صددرصد از این  شرایط خارج می‌شویم و مطمئن باشید بازی با آلومینیوم را اقتدار و یک بازی خوب می‌بریم.

وی ادامه داد: تیم نفت به یک برد احتیاج دارد و خدا را شکر بازیکنانمان آنقدر خوب و باانگیزه تمرین می‌کنند که هم کادرفنی و هم خود ما بازیکنان از کیفیت موجود لذت می بریم. متأسفانه دچار بدشانسی شده‌ایم و انشاءالله این هفته از این روند بدشانسی خارج می‌شویم و به روند خوب شش هفته ابتدایی لیگ برمی‌گردیم.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ازنظر روانی فشار روی بازیکنان تیم وجود دارد و نمی‌توان این را کتمان کرد. بالاخره وقتی یک تیم چند هفته متوالی با گل‌های زیاد شکست می‌خورد، اعتماد به نفس از بازیکنان می‌رود که با حضور آقای اشکش و صحبت‌های روانی که او داشته است، اعتماد به نفس در حال برگشت به بازیکنان است و شرایط‌مان بهتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اتهام تبانی به برخی بازیکنان این تیم تأکید کرد: بازیکنان نفت از باشرف‌ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند. هیچ اتفاقی در این تیم نخواهد افتاد و نیفتاده است. بازیکنان باشرفی داریم که با کم‌ترین امکانات سخت‌افزاری و مالی ساخته‌اند. بازیکنان ما پاک هستند و چنین داستان‌هایی در تیم ما وجود دارد و این حرف‌ها حاشیه است تا تیم ما را به‌هم بریزند. یکسری افراد به دنبال این هستند که نفت مسجدسلیمان نتیجه نگیرد و با ایجاد این حواشی‌ها دوست دارند تیم را به چالش بکشند اما تأکید می‌کنم ما بازی با آلومینیوم  را با نتیجه خوبی خواهیم برد و به روند ایده‌آل‌مان بازمی‌گردیم.

میری خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان پتانسیل تک‌رقمی شدن دارد و از روز اولی که وارد این تیم شدیم، ذهنیت ما همین بود و آقای اشکش هم که جدیداً به تیم ما اضافه شده است با دیدن بازیکنانی که داریم عنوان کرد که جایگاه نفت اینجای جدول نیست. متأسفانه ما به چالشی برخورده‌ایم که اگر از این چالش خارج شویم  قول می‌دهم نفت انتهای فصل تک‌رقمی خواهد شد. ما فقط یک برد می‌خواهیم تا از این شرایط خارج شویم که انشاءالله در بازی با آلومینیوم به این برد می‌رسیم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=13621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.