2

دوره آموزشی مدیریت بحران در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 14335
  • 28 دی 1401 - 9:21
دوره آموزشی مدیریت بحران در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد
دوره آموزش مدیریت بحران با همت اداره آموزش و اداره بهداشت،ایمنی و محیط زیست در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این دوره آموزشی به مدت یک روز با حضور ۳۰ نفر از کارکنان و روسای بخش های مختلف این شرکت در اداره آموزش برگزار و طی آن مفاهیم بنیادی شرایط اضطراری،بحران،فاجعه و بلا توسط امیر حسین بنی نجاریان رییس ایمنی اداره HSE برای حاضرین تشریح گردید.

آشنایی با سیستم مدیریت بحران شرایط اضطراری،آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی،آشنایی با سیستم فرماندهی حادثه از دیگر بحث های مطرح شده در این دوره آموزشی بود .

مدرس این دوره با عنوان اینکه بحران ها اغلب حوادثی هستند که به طور ناگهانی بروز کرده اند اظهار داشت: فاجعه را می توان یک حادثه مهیب و یا مجموعه ای از وقایع دانست که منجر به افزایش تعداد آسیب دیدگان یا وارد آمدن تلفات و تخریب اموال،زیرساخت ها،خدمات اساسی و مبانی معیشتی در مقیاس بیش از ظرفیت های معمول جامعه می شود .

امیرحسین بنی نجاریان در ادامه، تفاوت میان شرایط اضطراری و فاجعه  و رابطه میان مفاهیم حادثه،بحران،فوریت و فاجعه را توضیح داد و استانداردهای رایج در مدیریت شرایط اضطراری نظیر شناسایی و ارزیابی،پیشگیری و آماده سازی، پاسخ و بازیابی در برابر شرایط اضطراری را برای شرکت کنندگان تشریح کرد .

نگارش و انتشار: دانوش صالحی

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.