4

مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی

  • کد خبر : 1456
  • 18 اردیبهشت 1400 - 18:55
مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی
با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا ، طرح غربالگری و بیمار یابی از سوی قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان مسجدسلیمان از جمله مشارکت و حضور فعال پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در حال اجراست .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : حسب درخواست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان اقلام و تجهیزات درخواستی جهت اجرای این طرح تهیه و در اختیار قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی قرار گرفت .

در این اقدام که در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام شد تعداد ۱۰ دستگاه دستگاه خودروی سبک بصورت روزانه جهت انجام ایاب و ذهاب عوامل اجرایی و همچنین ۲۰۰۰ پرس غذا و ۲۰۰ بسته معیشتی جهت توزیع در اختیار فرماندهی قرارگاه قرار گرفت . ضمن آنکه تیم های خودرویی و پیاده ی پایگاه بسیج این شرکت نیز بطور روزانه نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر اقدام نمودند .

همچنین از سوی پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت نیز تعداد ۲۵۰۰ عدد ماسک – ۱۷۵۰ عدد روپوش بهداشتی ( گان ) – ۱۲۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد محافظ صورت تهیه و در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفت .

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در خصوص قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی و مأموریت آن اظهار داشت : بمنظور کنترل و جلوگیری از شدت شیوع ویروس کرونا این قرارگاه با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت بسیجیان سپاه ناحیه شهرستان و همکاری دستگاه های اجرایی در ۳ بخش حمایتی ، نظارتی و رهگیری تشکیل گردیده است .

به گفته ی وی ، در بخش رهگیری ، افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی میشوند . در بخش نظارتی ، تیم های مختلف بر رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی اعلام شده جهت جلوگیری از انتشار این ویروس در سطح بازار،اصناف ، ادارات دولتی و بانک ها نظارت می نمایند و در بخش حمایتی نیز بسته های کمک معیشتی به افراد و خانواده های کم برخوردار و کم بضاعت مبتلا به ویروس کرونا در مدت زمان قرنطینه خانگی توسط سپاه ناحیه شهرستان توزیع می گردد .

نگارش و انتشار خبر : دانوش صالحی

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=1456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.