3

سرمربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم در بازی با نفت آبادان داور تمرکز داشته باشد

  • کد خبر : 14740
  • 24 بهمن 1401 - 20:56
سرمربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم در بازی با نفت آبادان داور تمرکز داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم که در بازی فردا مقابل نفت آبادان، داور تمرکز لازم را داشته باشد تا حقی از تیمی ضایع نشود و حق به حقدار برسد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا، رضا عنایتی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان بیان کرد: دیدار با نفت آبادان از سخت ترین بازی های فصل ما است؛ حریف ساختار خوبی داشته و طرفداران زیادی دارد؛ می‌دانیم که بازی سختی مقابل آنها داریم.

وی افزود: امتیاز ۲ تیم در جدول به گونه‌ای است که باید تمام تمرکز و توان خود را بگذاریم تا از این دیدار امتیاز بگیریم و اگر فکر کنیم بازی ساده ای داریم، حتما به مشکل بر می‌خوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: پس از بازی با تیم استقلال کاملا خود را برای بازی با نفت آبادان ریکاوری کردیم. با وجود همه مشکلاتی که داریم، خوشبختانه اکنون شرایط بازیکنان خوب بوده و هم قسم شده ایم تا بازی خوبی ارایه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود دهیم.

عنایتی ادامه داد: تمام توان خود را به کار می گیریم تا پیش از بازی با پرسپولیس به شرایط ایده آلی برسیم. تیم هایی که دوران بدنسازی پیش از فصل را به خوبی طی نکنند در هفته های اول، خوب نتیجه می گیرند ولی در ادامه دچار مشکل می شوند و این اتفاق برای تیم نفت مسجدسلیمان رخ داده است.

وی افزود: موقعی که تیم را در اختیار گرفتم سه روز بعد، بازی داشتیم و فقط توانستیم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کنیم، اگرچه به لحاظ کارهای تاکتیکی و تکنیکی عملکرد قابل قبولی داشتیم. بازی های ما رو به جلو است و تمام توانمان را به کار می گیریم تا از ظرفیتی که در تیم وجود دارد نهایت استفاده را ببریم و هفته به هفته شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: ما اصلا به جدول رده بندی نگاه نمی کنیم و قولی هم به مجموعه باشگاه نداده‌ام ولی تمام توان خود را به کار می گیریم تا شرایط را به نفع خودمان جلو ببریم.

وی افزود: صحبت هایی دارم که پس از بازی با نفت آبادان، به صورت مفصل در مورد آن صحبت می کنم زیرا معتقدم که این تیم متعلق به هواداران است و آنها باید بدانند چه چیزی در تیمشان رخ می دهد.

عنایتی گفت: در شرایطی که ما کمبود بازیکن داریم، محرومیت علی کیانی فر ما را غافلگیر کرد. ما با یک اشتباه نه تنها جام حذفی بلکه یکی از بازیکنان خوبمان را از دست دادیم که اتفاق کوچکی نیست هر چند ما مشابه این اتفاقات را داشتیم که تنها تیم جریمه شده و بازیکن را محروم نکردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تیم نفت مسجدسلیمان، از دوستان خود در فدراسیون فوتبال خواهش می کنم محرومیت این بازیکن را کم کنند زیرا مقصر او نبوده است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان عصر روز سه شنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.