2

تعدادی ماشین‌آلات راهداری برای چهارمحال و بختیاری خریداری می‌شود

  • کد خبر : 14893
  • 27 بهمن 1401 - 19:33
تعدادی ماشین‌آلات راهداری برای چهارمحال و بختیاری خریداری می‌شود
وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ به ماشین‌آلات بیش‌تر برای تسریع در برف‌روبی تجهیز خواهد شد، گفت: تعدادی ماشین‌آلات راهداری نیز برای این استان خریداری می‌شود تا مشکل کمبود تجهیزات تا حدودی رفع شود.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا،احمد وحیدی ۲۷ بهمن‌ماه در جلسه مدیریت بحران کوهرنگ با بیان اینکه فرماندار شهرستان کوهرنگ در اسرع وقت منازل آسیب‌دیده از بارش سنگین برف را شناسایی کند، اظهار کرد: بنده از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) وعده می‌دهم که به این خانوارها کمک کنند.

وزیر کشور افزود: برف‌روبی پشت‌بام منازل برای جلوگیری از تخریب منازل، پاکسازی معابر از برف، رسیدگی به منازل حادثه‌دیده و دچار آبگرفتگی، رساندن آذوقه به خانوارهای نیازمند و رسیدگی به بیماران و مادران باردار باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه ماشین‌آلات سپاه برای تسریع در روند خدمات‌رسانی به سرعت ساماندهی شود، گفت: نزول برف نعمت بزرگی محسوب می‌شود و قطعا دشواری‌هایی را نیز برای مردم ایجاد کرده است، مردم ولایتمدار این منطقه سختی را تحمل می‌کنند.

وحیدی یادآور شد: در بحران‌ها شاهد همبستگی بین مردم و مسئولان هستیم و استان‌های دیگر نیز به کمک مردم کوهرنگ آمدند، همه یک پیکر واحد هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ به ماشین‌آلات بیش‌تر برای تسریع در برف‌روبی تجهیز خواهد شد، عنوان کرد: تعدادی ماشین‌آلات راهداری نیز برای این استان خریداری می‌شود تا مشکل کمبود تجهیزات تا حدودی رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه آب، برق و گاز روستاهای کوهرنگ وصل شده است، عنوان کرد: مردم نان و آرد ندارند، مشکل علوفه دام نیز به سرعت توسط سازمان جهادکشاورزی حل می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه همه مسئولان در میدان هستند، توضیح داد: بسته‌های غذایی توسط جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به مناطق می‌رسد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: پیگیری می‌شود تا بیمارستان شهر چلگرد تقویت شود، اعتباری برای این منظور نیز در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=14893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.