تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

روز بدشگون برای طلایی پوشان زاگرس، باشگاه نفت مسجدسلیمان نقره داغ شد

  • کد خبر : 15026
  • 01 اسفند 1401 - 21:07
روز بدشگون برای طلایی پوشان زاگرس، باشگاه نفت مسجدسلیمان نقره داغ شد
باشگاه نفت مسجدسلیمان در 2 رأی مختلف از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت بازیکنان سابق این تیم، و همچنین تخلفاتی در یک رقابت رسمی، محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا، با اعلام فدراسیون فوتبال در پی شکایت سینا خادم پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۶۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

همچنین در پرونده شکایت نیما انتظاری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۹۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در رأی دیگری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف در بازی با ملوان بندرانزلی در چارچوب جام حذفی از  جریمه شد.

بنا براین گزارش، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن ۹ بازیکن اخطاری در این دیدار، به پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین سروش صالحی پور، مدیر تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل بدرفتاری با کمک داور اول، ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به خاطر بدرفتاری با نماینده مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

همچنین توفیق بوستانی، مربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل بدرفتاری با نماینده مسابقه به توبیخ کتبی محکوم شد.

گفتنی است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اکنون در شرایط نامساعدی به سر می‌برد بطوری که با ۱۱ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار داشته و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین تر است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.